MotoGP 2012 - diskussioner

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Det var två saker som var intressanta med den tweet som HRCs officiella twitter lade ut.
1. Det var just en officiell kanal för HRC som lägger upp info som tydligt var menat som en spark mot Rossi.
2. De flesta av Stoners segrar som man hyllade/tog åt sig äran av kom på en Ducati.

Väldigt oprofessionellt tycker jag.

My point exactly!!!! :tummenupp

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Lika onödig info som den om Stoner tycker jag, och lika vinklad för man väljer det som passar ens syften.

Precis. Jag kan nu, om jag vill, stå och grina för att man inte mätt vilket motstånd som fanns då, sjukdomar, väder, osv. Men jag skiter i det, för Rossi är en av mina allra största idoler, som även Stoner är. Känslan har varit den att man måste ta en sida i detta, men har insett att det inte alls är så. Men jag tycker kanske man kunde mätt varvrekord också, bara för att det är intressant. Rossi är en legend, men Stoner är världsmästare.

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Tyckte inte du Hayden var cream of the crop? Ända tills Stoner vann för då bytte du lämpligt nog avatar. ;)
Hayden tog också en världsmästartitel, det året minns jag väl - skoj inte minst här på SH :) Han är väl ingen klart lysande stjärna längre men on-par med sin teamkompis rent resultatmässigt.
Jag är ingen Stoner fan-boy, bytte avatar för att det var en så kul bild med #58 som Stoners skugga, men sedan gick Sic bort och då har jag inte velat byta.

Lite värdelöst vetande: Jag har Pedrosa keps, Rossi diverse bl.a. mc-handskarna, Stoner T-shirt, Bayliss kaffekopp och Hayden poster.

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Mat Oxley @matoxley
Rossi is 33 today. Today also the due date for Mr & Mrs Stoner's first baby. Am sure CS would rather his firstborn doesn't share VR's bday!

:tungan

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Tydligen ingen groda...

Repsol Honda Team @HRC_MotoGP
We are very happy to announce Alessandra Stoner was born on the 16/02/2012 at 21:55 weighing 2.8kg. Mum & baby are both doing well!

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Då ska vi se ifall stoner tappar en halvsekund nu då*.

* enligt Colin Edwards från filmen the doctor, the tornado and the kentucky kid.

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum