Smagatusk
Guest
Honda testar iaf sin 2014-model
Ducati testar med sin GP14 med.
Tack!
Det är kanske symptomatiskt med Rossi på en 4:e
Jag älskar att klippa och klistra!Finns det nåt svar på min fråga, eller vill folk bara klippa och klistra för skojs skull?
P€RRA;5890827 skrev:Verkar inte som att den nya växellådan gav några större förbättringar vid inbromsningar.
Mugello var ingen DNF.
Ang vad som testas!!
Honda, Yamaha and Ducati were also evaluating parts for next season - Honda and Yamaha bringing prototype 2014 motorcycles for their factory riders.
Rdp bränner loss hela 88 varv med gixxern med en bästa sluttid 1.35.097 och en 13:e plats!
"Rossi has" också - exempelvis "Rossi's done that before".
Är RdP så dålig? Att det inte blivit större framgångar beror väl mest på att han harvat runt på mindre bra hojar.Suck varför valde dom Rdp egentligen?
Han är nog bland det bästa man kan få tag på i dagsläget. Inte helt lätt att hitta förare utan kontrakt med andra tillverkare med stor erfarenhet av Bridgestone-däcken och hur en MotoGP-hoj bör bete sig.Är RdP så dålig?
Suck varför valde dom Rdp egentligen? Visst Sukkan e säkert långt ifrån färdig men kunde dom inte fått tag i nån liiiite bättre än rdp? Typ Colin Edwards!
Jag.Är du allvarlig?
Vem har pratat om DNF?
Jo, nog är det dags för MM att vurpa och nolla. Visst är han en lysande förare, men skulle det inte gynna våra intressen bäst om han totalkvaddade sin Honda i nästa race och stukade ena benet (lite)? Känna sig lite mindre odödlig och lagom omskakad.
Jag är förbryllad över att RdP har kört så mycket sämre i år jämfört med i fjol då han och Espargaro körde väldigt jämnt och oftast låg och fightades om 1-2 platsen inom CRT-serien, men i år har RdP legat långt ner i resultatlistorna.
Vet någon om Espargaro får vassare material, tex motor? Det var någon tävling som Esp hade betydligt högre topphastighet än RdP. Högre än vad som känns möjligt genom enbart högre utgångshastighet ut ur kurvorna.
Äh!P€RRA;5890677 skrev:
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |