Poetiskt skrivet, har inte Rossi en Twitter eller liknande så du kan delge fansen detta?Jo, Rossi deltar som en kompetent andraklassförare. Som en hyena eller gam som kommer till kadavret när lejonen är färdiga.
Poetiskt skrivet, har inte Rossi en Twitter eller liknande så du kan delge fansen detta?Jo, Rossi deltar som en kompetent andraklassförare. Som en hyena eller gam som kommer till kadavret när lejonen är färdiga.
Aha, men är det inte märkligt att han är ensam om det tillbehöret? Såg ut som om det var helt nymonterat till Q2.
He he! Fast jag har inte Twitter och jag kan tänka mig att något som skulle kunna liknas vid kritik försvinner på ett par sekunder med hjälp av någon smart mjukvara.Poetiskt skrivet, har inte Rossi en Twitter eller liknande så du kan delge fansen detta?
”My lap time is quite fast”, säger Rossi sammanbitet i intervjun efter kvalet. Rätt konstigt uttalande, eller? Betyder det att han är nöjd att vara 1,5 sekund efter Marquez eller försöker han försvara sin insats?
Intressant också att Lorenzo säger att hans bästa varv var ett av hans bästa under hela karriären.
P€RRA;5881199 skrev:Att Cal kraschar i sin jakt på ledarna är väl ingen högoddsare.
Cru down, Mar down. Marquez hoj träffade Kryckans hoj och nästan Kryckan och några stackars funkisar.
MM verkar ha ont i nyckelbenet!
Händelserik WUP!
Ja, det där kan mycket väl bli betydande för mästerskapet... Tveksamt att han är med i eftermiddag...
MM torpederar CC cykel under gulflagg. Det är inte lika kul när MM är respektlös mot regler och andras säkerhet som när han är det mot gamla mästare i sin körning.
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|