K B
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 27 Feb 2008
- Hoj
- CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Tycker ändå Lundh gör bra ifrån sig
Hur fixar du de kanalerna?Tänkte väl, jo de sändningarna har jag sett ibland, typ Moto2-tidsträningar. Nej det får bli samma upplägg som ifjol, British Eurosport för träningar och kval, BBC för race (enbart för den högre bildkvalisorten)
I AppStore finns bara MotoGP 2011?Klicka på Store längst ner till höger i appen så ser du att de vill ha betalt för livetiming osv.
Hur fixar du de kanalerna?
Hur fixar du de kanalerna?
I AppStore finns bara MotoGP 2011?
Ja, men hittar inget för 2012. Är jag dum i huvudet?Har du sökt på Motogp live 2012? Hittade inte i min android först heller.
Racing Underground?Tyvärr är det ju inte direktsänt om jag säger så, så jag får ju nöja mig med att vänta nån timme innan jag kommer åt att se
var det bara jag som noterade att lundhs hoj var den slöaste i hela fältet?skiljer ju 277.2 mot 263.4.
är antony west överskattad eller lundh underskattad för de är ju rätt jämna?
som vanligt hoppas jag på lorenzo,iår tror jag på honom efter hans "the hammer",sjukt imponerad av det
http://itunes.apple.com/en/app/motogp-live-experience-full/id511287422?mt=8Ja, men hittar inget för 2012. Är jag dum i huvudet?
Racing Underground?
var det bara jag som noterade att lundhs hoj var den slöaste i hela fältet?skiljer ju 277.2 mot 263.4.
är antony west överskattad eller lundh underskattad för de är ju rätt jämna?
som vanligt hoppas jag på lorenzo,iår tror jag på honom efter hans "the hammer",sjukt imponerad av det
Tror att West satt på sin hoj för första gången igår, efter det plötsliga övertagandet från Damien Cudlin.är antony west överskattad eller lundh underskattad för de är ju rätt jämna?
Hur var det med alla som förutspådde att Moto3 redan var betydligt snabbare än 125GP?
Snabbaste tiden so far från Moto3 räcker precis till andra startled i fjolårets 125cc och man åker 3s långsammare än banrekordet....
Samma här. Det borde med tvåtaktslogik ta flera år innan Moto3 ens kommer i närheten...Var det så? Jag uppfattade det som att många spådde att 4-taktarna kommer att bli jättelångsamma...
Nicky satte sin tid på det mjuka bakdäcket, Rossi körde bara med det hårda.Hayden 3a och Rossi 10a, skräll!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|