lindhamre
Återfallsförbrytare.
Och ändå lipade han för att rossi fick ett bättre avtal när han återvände till yamaha! För yamahas del kan man åtminstone säga att dom har det bästa av två världar,men snabb jävel och en hyfsat snabb som inte har ngt större mervärde för yanaha mer än titlar samt en som fortfarande är konkurrenskraftig men har ett stort mervärde för företaget, en tror jag ryker och då yamaha ser mervärdet i rossi litar det nog att yamaha offrar en potentiell vinnare med nada mervärde för företaget, det är vad jag tror. Lorenzo har väl ett lukrativt erbjudande från ducati att ta ställning till om ryktet stämmer, skulle tippa på att han tar det om ducati fortsätter vara starka, om inget annat kan lorenzo ägna aig åt att sätta nya hastighetsrekord på rakorna
Nada mervärde för företaget? Han vinner och tar titlar! Trodde det var en sport vi pratar om eller är det Paradise Hotel ?
Jag skulle bli förvånad om Lorentina skulle bli Ducatistad.
Rossi verkar frustrerad över att inte ha farten att hänga med Lorre, vilket är naturligt då det nya reglementet inte verkar gett honom ett övertag som han hade hoppats på om man får tolka inledning av säsongen.