Nutte
...
janne blomkål.. vafan......... låter som han sitter och översätter och vet inte vad han pratar om.
janne blomkål.. vafan......... låter som han sitter och översätter och vet inte vad han pratar om.
Nej jag tänkte på gp.. Låter bara påläst utan koll och ointressant. Irriterande.
Verkligen skillnad mot när han kommenterar f1 (åt det sämre hållet), man hör skillnad när folk VET vad dom pratar om.
Ok ok. Jag kollade träningen och när den var slut bytte jag inte kanal utan den fick gå och då började rally portugal och de hade missat att dra ner den engelska speakern och när han började med "rally portugal, a demanding rally on gravel bla bla bla" så började blomkål i stereokanal 2 med en exakt översättning " rally portugal ett krävande grusrally bla bla bla"..
Men det är ju nästan likadant i alla kanaler. En programledare och ett bihang s.k. experter som är där för att de vet nåt och kan rätta o förklara osv.
Stigefelt vet ju iaf hur en hoj fungerar och har förhoppningsvis lite mer koll på förarna medans janne ska sköta flytet i snacket osv.
Janne Blomkål ska hålla sig till F1. MotoGP, rally mm ska han inte pyssla med, noll-koll.
Som sagt, kul att Rossi är med där uppe direkt
Måste vara pinsamt för Capirossi och Elias när Hopper, som antagligen inte kört många meter före dagens träning, nästan är lika snabb
Jag gillar inte när han går på och kallar förare korkade. Blomkål går bort.
Missa inte Red Bull Rookies Cup Imorgon 16.20 på Viasat motor.
Enligt Stiggy hade han kört några varv på Qatar. Med några menas kanske 5 stycken.
Såg en intervju med Hopkins där han förklarar att han hade kört ett par varv när dom spelade in någon reklamfilm eller något sånt!
Han har altså bara åkt runt ock posör-skrapat med den
Måste vara pinsamt för Capirossi och Elias när Hopper, som antagligen inte kört många meter före dagens träning, nästan är lika snabb
Håller tummarna för det!Men på nästa pass är han det säkert med tanke på detta var hans första "riktiga" pass bara...
Funkar kanon!
1: Hayden, capirossi, elias, hopkinsHåller tummarna för det!
Hatar när startfält fylls ut av förare som bara är med för att de:
1. Har varit bra en gång i tiden
2. Har mycket pengar/sponsorer
3. Är av en viss nationalitet
Det drar ju ner kvalitén på serien. In med hungriga ungdomar istället för italienska småbarnspappor.
Precis!Crutchlow.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |