SGM
BTG 8:20
Bautistad
läge att skicka in till svenska ordakademin.
Bautistad
Det kan bara inte gå att vinna 18 race i rad i MotoGP.
Även om Marquez just nu är Jesus reinkarnerad på Honda RC213V:n så kan det bara inte gå.
Misstag, bristande motivation/uppmärksamhet, mekaniskt fel, Bautistad, feber/matförgiftad, skada, osv
är saker som hänt andra under säsong och kommer drabba Marquez.
Jag är något rädd att betta emot honom dock, jag skulle vilja säga att jag kommer att springa runt Sergels torg spritt språngande naken och dra k*ken mot Kulturhusets fönster och lägga en kabel i fontänen och springa in och streaka inne i NK tills väktarna tar mig och misshandlar mig inne i security-rummet om han vinner alla race i år, men det kommer jag inte att säga.
Inte mycket att säga längre. MM kontrollerar allt. Bästa materialet och bästa föraren. Kan lugnt köra sig igenom fältet och välja när han vill bromsa sig om och ta hem loppet. Klassen "Best of the best" är numera bara en förare&cykel. Men för publikens skull finns det också två klasser till som kör samtidigt, Ex-MotoGP's och Open.Bara 4 sidor, vad händer? Saknar hetsen och provokationerna.
Börjar likna smc forumet.
Lorenzo har varit före Pedrosa i ett lopp än så länge den här säsongen och har 2 pallplatser mot Pedrosas 4. Bara de senaste två loppen har Pedrosa slutat utanför pallen, men det är alltså Lorenzo som lyckas bättre?[/QUOT
Är besviken på Pedrosa, han skulle allt kunna kört på bättre än vad han gör, ville verkligen se honom ta titeln, men känns ju inte som han försöker ens längre... Att lorre var i en liten svacka och kraschade i början på en sandbana... Att han skulle ta sig ur den tvekade jag inte alls på.. till Rossifansens förtret
Pedrosa har mer att ge än det här, men nu verkar det som sagt att han gett upp....
sopslut också?
Nej!
Tyvärr kommer han aldrig vinna ett enda race utan att någon av toppen gör en DNF.
Marques är det bästa vi sett under modern tid.
Jag saknar Stoner på Honda. Då hade vi fått en verklig värdemätare. Marc är sjuhevetesöverjävlig men Casey visste också vad han sysslade med. Vilka drömfighter vi fått då.Modern tid = 2013->
Jag saknar Stoner på Honda. Då hade vi fått en verklig värdemätare. Marc är sjuhevetesöverjävlig men Casey visste också vad han sysslade med. Vilka drömfighter vi fått då.
Det är för att du tycker Stoner är sur och vrång och att du anser Sic som "charmig" och "en frisk fläkt".Jag saknar Simoncelli i MotoGP mycket mer än Stoner.
Med den stora skillnaden att Stoner kan sätta sig på en hoj i morgon och prestera. Det kan ingen av de ovan nämnda. Men det var ett jätteroligt inlägg...Jag saknar Schwantz, Rainey, Mamola, Doohan, Roberts, Lawson och många till...
Jaså? Mitt minne är att Stoner kom in i honda och körde skiten ur pedrosa från första metern.
Är det nån i världen som har samma fart som Marquez så är det Stoner.
Jaså? Mitt minne är att Stoner kom in i honda och körde skiten ur pedrosa från första metern.
Är det nån i världen som har samma fart som Marquez så är det Stoner.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|