Texasbo, han behöver nog en kalv...Tror han behöver en flickvän (eller pojkvän)
Texasbo, han behöver nog en kalv...Tror han behöver en flickvän (eller pojkvän)
Lorenzo i intervjun efter racet:
”He did a perfect race and deserved the win.”
Riktigt osmakligt?
Dani grina tyvärr illa i parkferme! Där har vi en som inte håller hela rejset idag.
Tänk vad fel man för en gångs skull kan ha! Lyfter på hatten för pedrobot som vann såhärlångt årets tråkrejs
Bannad otaliga gånger? Vad snackar du om?!Läs det jag skrev igen...
Han sa det man måste säga och det vilken idiot som helst kunde se men lyckades avsluta med att säga något om att det inte var så det brukade vara!
För någon som blivit bannad otaliga gånger så visar du verkligen att du inte lärt dig någonting öht!
Rossi har vunnit vm på allt han har suttit på och kommer även att göra det med ducatin.
Det är ju att fan att det går dåligt för oss italienare med både fotboll och motogp men men det var iaf skoj att pedrosa fick vinna. Han körde perfekt!
Det måste va en känsla nu för stoner att spela apa.. Men jag är övertygad om att han kommer få äta upp alla sina ord och handlingar han gör emot rossi. Rossi har vunnit vm på allt han har suttit på och kommer även att göra det med ducatin.
Det vet du mycket väl, NyTeknikBannad otaliga gånger? Vad snackar du om?!
Det vet du mycket väl, NyTeknik
Han hade ivf stake att be om ursäkt!
Jag tyckte lite tvärtom, att in i långa sista böjen så var ofta Pedrosa längre efter Lorenzo än just ut på rakan, han lyckades täta till luckan.Jag blev förvånad över att Pedrosas Honda inte såg ut att ha ett övertag över Yamahan på rakan, som var ganska lång. Det lilla som Pedrosa knappade in mot slutet tycker jag nästan kan anses vara ren slipstreamingeffekt. Och jag tyckte inte det såg ut som att det berodde på skillnad i utgång.
Jag blev förvånad över att Pedrosas Honda inte såg ut att ha ett övertag över Yamahan på rakan, som var ganska lång. Det lilla som Pedrosa knappade in mot slutet tycker jag nästan kan anses vara ren slipstreamingeffekt. Och jag tyckte inte det såg ut som att det berodde på skillnad i utgång.
För mig såg det ut som om Pedrosa slog av tidigt på långrakan och bara åkte med Lorenzo fram till det var dags att rycka.
Han sa det på ett respektfullt sätt tyckte jag, ..och framförallt så har det ju varit ett tydligt faktum, att Pedrosa tidigare ofta har kroknat på slutet, och i princip aldrig tvärt om som denna gången (vad jag kan komma ihåg iaf).Läs det jag skrev igen...
Han sa det man måste säga och det vilken idiot som helst kunde se men lyckades avsluta med att säga något om att det inte var så det brukade vara!
Och Stacey Moner hade ont i ryggen, stackare...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|