Lorenzo!
Stoner klandrar återigen andra förare och sparkar efter Vermeulen på sista varvet.![]()
Stoner verkar gilla att måtta sparkar mot andra förare.![]()
Stoner verkar gilla att måtta sparkar mot andra förare.![]()
Precis vad jag tänkte. Luktar lite diva-fasoner om den killen.
När han själv var ivägen för Pedrosa för två år sedan var han heeelt oförstående till det hela och menade att han inte hade hindrat honom öht.Det handlar snarare om att visa missnöje, vilket inte är så lätt att göra muntligt ute på banan.
Alla förare hade blivit arga och hade förmodligen visat det på nåt liknande sätt.
Hur såg du det? Jag kunde inte utröna ngt av det på sändningen.Capirex... som förtjänade det!
Om jag förstått er rätt ska det inte gå att få upp mc:n med hjälp av knät som Edwards gjorde, eller hur var det nu![]()
Lorenzo!
Stoner klandrar återigen andra förare och sparkar efter Vermeulen på sista varvet.![]()
Varje förare tycker väl att universum kretsar runt just honom och skulle knappast erkänna något sådant "misstag".Det är ju alltid någon annan som gör fel...När han själv var ivägen för Pedrosa för två år sedan var han heeelt oförstående till det hela och menade att han inte hade hindrat honom öht.
Det är sant, har bara en känsla av att det varit en hel liknande situationer runt Stoner de senaste två åren.Varje förare tycker väl att universum kretsar runt just honom och skulle knappast erkänna något sådant "misstag".Det är ju alltid någon annan som gör fel...
Han fick inte upp den med knäet. Han var omkull men hojen gled rätt och när farten fallit mycket nog fick han fäste nog igen. Hade han kunnat få upp den med knäet så hade han väl inte behövt använda armbågen. Ibland har man tur, oftast inte...Om jag förstått er rätt ska det inte gå att få upp mc:n med hjälp av knät som Edwards gjorde, eller hur var det nu![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |