MotoGP Jerez Spanien 2006

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Gustav O skrev:
För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.

:hihi

Ska vi döpa honom till Pedro då? :4skrika

:hihi
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
Gustav O skrev:
För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.
Det har jag också tänkt på, särskilt när det ofta nämns av någon som jobbar i skolverksamheten. :D
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Gustav O skrev:
Jag tycker Dani är kort och koncist...


Cheeezz.. Va e du så butter för idag? Harunte fått i dig kaffe än eller? :va :pannkyss


F.ö. tror jag Rossi klotning är precis vad han behöver för att komma igåg ordentligt mentalt sett. Nu blir det inte rutin-vinnar-mentaliteten utan snarare fan-nu-jävlar. Me like.
 

Dr.Bike

Guest
Gustav O skrev:
Klart intressant start på säsongen i varje fall. Själv såg jag 125 och 250 racen innan det var barnkalas. :D
Tror inte det kunde blivit en bättre start på året för spänningens skull i varje fall. Nu kommer Rossi köra som en furie och det vet vi ju all hur kul det blir då.


Kan BARA hålla med! :tummenupp

Hur tråkigt kan inte MotoGP bli, om Rossi dominerar poängtabellen från start till slut av säsongen? Blir ju samma sömnpiller som F1 var i flera år.
Nä fram för alla wildcards!
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Mi sa want da race... Mi sa was stuck on train, Mi sa got a father that can´t record on the VCR...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Nyteknik skrev:
Det låter förstås inte klokt. Klingar "pedofil". Vem har haft den dåliga smaken?

Jag. :)

Vad är det med folk idag? Har ni inte fått ****** i helgen eller? :4skrika Snacka om att göra en radfyra av ett slipon alltså..:7peta

Vi kalla honom Dani eller Pedro fr.o.m. nu. Case closed.
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Zee skrev:
F.ö. tror jag Rossi klotning är precis vad han behöver för att komma igåg ordentligt mentalt sett. Nu blir det inte rutin-vinnar-mentaliteten utan snarare fan-nu-jävlar. Me like.
Inget talar för att Rossi tror att han kan vinna utan att koncentrera och anstränga sig hundraprocentigt. Dessutom slutade förra årets säsong med två segrar för Melandri.

Eller hur tänker du...?
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Zee skrev:
Cheeezz.. Va e du så butter för idag? Harunte fått i dig kaffe än eller? :va :pannkyss
Inte alls butter. Tycker bara att det är ett uselt smeknamn med en negativ klang, peddo är ju ganska använt för pedofil. När killen dessutom heter Dani så är ju ett längre smeknamn meningslöst...
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Rossi kraschar...står å hytter med näven, surar, tar upp hojen som saknar fotpinne och halva bromshandtaget.... kör ikapp folk på fabriksmaskiner, kör om folk på fabriksmaskiner (Folk som är där för att de är såååå jäkla duktiga på att köra hoj), tar två poäng. Det är stort.



MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.

1: Rossi
2: Pedrosa
3: Hayden
4: Capirex
5: Nakano
6: Edwards
7: Elias
8: Gibernau
9: Hopkins
10: Roberts


Nu vet ni :D
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Triggerhappy skrev:
Rossi kraschar...står å hytter med näven, surar, tar upp hojen som saknar fotpinne och halva bromshandtaget.... kör ikapp folk på fabriksmaskiner, kör om folk på fabriksmaskiner (Folk som är där för att de är såååå jäkla duktiga på att köra hoj), tar två poäng. Det är stort.



MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.

1: Rossi
2: Pedrosa
3: Hayden
4: Capirex
5: Nakano
6: Edwards
7: Elias
8: Gibernau
9: Hopkins
10: Roberts


Nu vet ni :D
Melandri inte ens topp 10? Det är en skräll det...
 

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Hojlös
Föresten, la ni märke till hur Pedrosa reser upp lite abruptare i utgångarna på kuvorna när han skall ha lite ställ, tyckte han såg lite kantigare ut i stilen eller liksom inte riktigt ville få ut den i ställ...bara en reflektion.

Han åkte helt klart snålare och renare än capirossi men ändå inte helt "mjukt"...hajjar ni.

Gustav O skrev:
Melandir inte ens topp 10? Det är en skräll det...

Stackarn kraschar å är borta halva säsongen jue... Saida rapporterar !
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
sandstream skrev:
(Även om jag inte håller med om att Roberts har kapacitet att vinna race oavsett vilken hoj han sitter på)

Det är den senaste killen som vann ett VM, för just suzuki.. Han är fortfarande garanterat så bra att han kan vinna race om han sitter på rätt hoj. Men ett VM till skulle han inte ta med dagens konkurrens..
 

sandstream

Guest
PacMan skrev:
Det dyker upp såna här fina bilder med hög upplösning ibland. Hur hittar man dessa? :)
Man besöker utländska roadracing-forum där folk delar med sig :)
oFFkeFF skrev:
Det är den senaste killen som vann ett VM, för just suzuki.. Han är fortfarande garanterat så bra att han kan vinna race om han sitter på rätt hoj. Men ett VM till skulle han inte ta med dagens konkurrens..
Han har vunnit 8 race sen 1993, vilket iofs inte är kattskit, men jag tror inte han skulle ha en chans varken på Ducati, Yamaha eller Honda.
(Jag bortser självklart från regnrace där han kan vinna på vilken hoj som helst, nästan).

Jag tycker vi kallar Pedrosa för Butter-smurf eftersom han nästan alltid ser sur ut och dessutom är ungefär lika lång som en smurf :)
 

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Triggerhappy skrev:
MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.

1: Rossi
2: Pedrosa
3: Hayden
4: Capirex
5: Nakano
6: Edwards
7: Elias
8: Gibernau
9: Hopkins
10: Roberts


Nu vet ni :D
Vad talar efter söndagens race för att Hayden ska sluta trea och före Capirossi i årets sammandrag? Edwards före Elias? Hopkins före Roberts? Nakano före Gibernau? Ser ut som du valt förare slumpmässigt.
 
Last edited:

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Knappast

Triggerhappy skrev:
MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.

1: Rossi
2: Pedrosa
3: Hayden
4: Capirex
5: Nakano
6: Edwards
7: Elias
8: Gibernau
9: Hopkins
10: Roberts


Nu vet ni :D

Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte du får mer än ett rätt. Jag tror också Rossi vinner, Pedrosa, Hayden kan komma topp5 men resten är ju ett skämt! Capirex 4a :confused: Sete 8a :confused:
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Dino Velvet skrev:
Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte du får mer än ett rätt. Jag tror också Rossi vinner, Pedrosa, Hayden kan komma topp5 men resten är ju ett skämt! Capirex 4a :confused: Sete 8a :confused:
Du körde Ducati va?

Chris Ash skrev:
Capirossi är ju lätt det största hotet mot Rossi denna säsongen.
Ser så ut. Fast han håller inte hela säsongen tror jag.
Qatar komemr bli oerhört spännande.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top