Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Gustav O skrev:För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.
Ska vi döpa honom till Pedro då?
Gustav O skrev:För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.
Det har jag också tänkt på, särskilt när det ofta nämns av någon som jobbar i skolverksamheten.Gustav O skrev:För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.
Gustav O skrev:Jag tycker Dani är kort och koncist...
sandstream skrev:
Gustav O skrev:Klart intressant start på säsongen i varje fall. Själv såg jag 125 och 250 racen innan det var barnkalas.
Tror inte det kunde blivit en bättre start på året för spänningens skull i varje fall. Nu kommer Rossi köra som en furie och det vet vi ju all hur kul det blir då.
Det låter förstås inte klokt. Klingar "pedofil". Vem har haft den dåliga smaken?Gustav O skrev:För övrigt måste "Peddo" vara det absolut sämsta jävla smeknamn någon kommit på överhuvudtaget. Stinkande.
Nyteknik skrev:Det låter förstås inte klokt. Klingar "pedofil". Vem har haft den dåliga smaken?
Inget talar för att Rossi tror att han kan vinna utan att koncentrera och anstränga sig hundraprocentigt. Dessutom slutade förra årets säsong med två segrar för Melandri.Zee skrev:F.ö. tror jag Rossi klotning är precis vad han behöver för att komma igåg ordentligt mentalt sett. Nu blir det inte rutin-vinnar-mentaliteten utan snarare fan-nu-jävlar. Me like.
Inte alls butter. Tycker bara att det är ett uselt smeknamn med en negativ klang, peddo är ju ganska använt för pedofil. När killen dessutom heter Dani så är ju ett längre smeknamn meningslöst...Zee skrev:Cheeezz.. Va e du så butter för idag? Harunte fått i dig kaffe än eller?
Melandri inte ens topp 10? Det är en skräll det...Triggerhappy skrev:Rossi kraschar...står å hytter med näven, surar, tar upp hojen som saknar fotpinne och halva bromshandtaget.... kör ikapp folk på fabriksmaskiner, kör om folk på fabriksmaskiner (Folk som är där för att de är såååå jäkla duktiga på att köra hoj), tar två poäng. Det är stort.
MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.
1: Rossi
2: Pedrosa
3: Hayden
4: Capirex
5: Nakano
6: Edwards
7: Elias
8: Gibernau
9: Hopkins
10: Roberts
Nu vet ni
Gustav O skrev:Melandir inte ens topp 10? Det är en skräll det...
sandstream skrev:(Även om jag inte håller med om att Roberts har kapacitet att vinna race oavsett vilken hoj han sitter på)
Man besöker utländska roadracing-forum där folk delar med sigPacMan skrev:Det dyker upp såna här fina bilder med hög upplösning ibland. Hur hittar man dessa?
Han har vunnit 8 race sen 1993, vilket iofs inte är kattskit, men jag tror inte han skulle ha en chans varken på Ducati, Yamaha eller Honda.oFFkeFF skrev:Det är den senaste killen som vann ett VM, för just suzuki.. Han är fortfarande garanterat så bra att han kan vinna race om han sitter på rätt hoj. Men ett VM till skulle han inte ta med dagens konkurrens..
Vad talar efter söndagens race för att Hayden ska sluta trea och före Capirossi i årets sammandrag? Edwards före Elias? Hopkins före Roberts? Nakano före Gibernau? Ser ut som du valt förare slumpmässigt.Triggerhappy skrev:MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.
Nu vet ni
Triggerhappy skrev:MotoGP VM 2006 FACIT !!! Top 10.
Nu vet ni
Du körde Ducati va?Dino Velvet skrev:Om jag ska vara helt ärlig tror jag inte du får mer än ett rätt. Jag tror också Rossi vinner, Pedrosa, Hayden kan komma topp5 men resten är ju ett skämt! Capirex 4a Sete 8a
Ser så ut. Fast han håller inte hela säsongen tror jag.Chris Ash skrev:Capirossi är ju lätt det största hotet mot Rossi denna säsongen.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |