Motogp Motegi 2007

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Shinichi Ito ska köra Hoffmans Ducce ...
En japan som kör italienskt ...

Ito e väl med i form av Bridgestones testförare! Satt väl på en Suzuki förra året eller var d Ducati då oxå!? isåfall borde d vart under Capirex skadeperiod...

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
3182616 Ito e väl med i form av Bridgestones testförare! Satt väl på en Suzuki förra året eller var d Ducati då oxå!? isåfall borde d vart under Capirex skadeperiod...
Itoh har varit testförare åt Bridgestone länge och gjort inhopp på Duccen vid flera tillfällen, Istanbul tex.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Itoh har varit testförare åt Bridgestone länge och gjort inhopp på Duccen vid flera tillfällen, Istanbul tex.

japp d e sant. Fick hastigt för mig att jag sett han i sadeln på en Suzuki oxå men då va jag ute o cyklade...

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det är lite dåligt med tippandet i denna tråden. Så jag får väl slå till på en rad.

Överst på pallen får vi se Rossi igen. :tummenupp Nu är han så jävla hungrig och kan bara grejerna hålla ihop så finns det inget som stoppar honom.

Som 2:a kommer Stoner...han har fått ordning på hojen men hans övertag med hästkrafter räcker inte till för att bräda Rossi.

3:a kommer Melandri som är sugen som fan på en pallplats.

Peddot och Hayden kommer 4 resp. 5:a

Sådär ja.....nu längtar jag tills väckarklockan ringer kl. 6 på söndag morgon.

//Mad

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Det är lite dåligt med tippandet i denna tråden. Så jag får väl slå till på en rad.

Överst på pallen får vi se Rossi igen.
Ah, vilken oväntad och spännande gissning. :rolleyes:

Visst kan det bli Rossi som står överst på pallen. Det tror och hoppas jag också. Men det vore kul att se dig laborera lite någon gång.

Peno

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
ZX6R
Ah, vilken oväntad och spännande gissning. :rolleyes:

Visst kan det bli Rossi som står överst på pallen. Det tror och hoppas jag också. Men det vore kul att se dig laborera lite någon gång.

Ja, denna gången är det nog en, om inte oväntad så spännande gissning med tanke på Rossis tidigare resultat på Motegi.:D (Eller sviker mig minnet nu?)

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Men det vore kul att se dig laborera lite någon gång.

Äh....bajskungen....du har fan ingen talan. :tungan

Varför skulle jag laborera!?? Jag VILL ju att Rossi ska stå överst. Och sprida sin härliga vinnarglädje.

Och jag anser att på söndag har han lixom större chans än han haft på kanske hela säsongen. Med den nya motorn och allt.

Så det så.!! :wiggle

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
seger 2001 och tvåa 2000, 2003, 2004 och 2006, DNF 2005.
hyfsat facit för vem som helst utom för Valentino förståss.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Med den nya motorn och allt.

Så det så.!! :wiggle

motogp e ju en material sport av stora mått, så visst e d bra att främst Fiat Yamaha o HRC närmat sig en hittills klinisk Stoner/Ducati så att spänning i racen oxå infinner sig i år.. Sen kommer jag inte ifrån att, även om Valentino står som 3:a på pallen så kommer han skratta o agera som d proffs han e o leverera en proffsig attityd, även då han inte står högst upp på pallen, d uppskattas iallafall av mig...:tummenupp

Valentino i ny reklam kampanj för Ryanair..

There is also a speech bubble coming from the 28-year-old Italian’s mouth which says:

“I can come back with Ryanair and I only have to pay the tax.”

Bifogat

• Rossi%20Ryanair%20small.jpg
    Rossi%20Ryanair%20small.jpg
    69.5 KB · Visningar: 58
Last edited:

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450

Och jag anser att på söndag har han lixom större chans än han haft på kanske hela säsongen. Med den nya motorn och allt.
Att Stoner bara behöver safeåka ihop några ströpoäng i tävlingarna som återstår försämrar inte direkt oddsen heller...

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
CBR650R -21
Spelar fan ingen roll om Rossi vinner och stoner kommer 10:a typ..Stoner måste klota för att förlora :(

Faasen ;). Men ser gärna Rossi överst iaf..

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 390
Jag tror inte stoner kommer fegköra, han vinner.

1. Stoner
2. Hopkins
3. Rossi
4. Tummelisa
5. Ito

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
"Stoner needs to finish ahead of Rossi to win 2007 MotoGP title." står det på streamern som glider förbi på MotoGP.com:s sida.

Öhhhh ... det tycker inte jag ...
Stoner leder med 76 poäng!

Antag att Rossi kommer 14:e plats och Stoner på 15:e, dvs Stoner kommer efter Rossi.
Då skiljer det 75 poäng dem emellan.
Efter Montegi är det 3 race kvar, dvs 75 poäng att hämta till den som vinner alla dessa.

Skulle Rossi vinna alla och Stoner kamma noll, så har Rossi och Stoner lika många poäng och Rossi 7 segrar. Stoner har redan nu 8 segrar ... eller?

Last edited:

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm

Antag att Rossi kommer 14:e plats och Stoner på 15:e, dvs Stoner kommer efter Rossi.
Öh, det DÄR är ett väldigt hypotetiskt fall. Senast var det 14 hojar som kom i mål - att både Rossi och Stoner skulle göra det inte ens Hoffman nedlät sig till att göra och toura bak i fältet finns inte på kartan.
Pallen eller DNF! :yoparty

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

Överst på pallen får vi se Rossi igen. :tummenupp Nu är han så jävla hungrig och kan bara grejerna hålla ihop så finns det inget som stoppar honom.

Som 2:a kommer Stoner...han har fått ordning på hojen men hans övertag med hästkrafter räcker inte till för att bräda Rossi.

3:a kommer Melandri som är sugen som fan på en pallplats.

Peddot och Hayden kommer 4 resp. 5:a

Sådär ja.....nu längtar jag tills väckarklockan ringer kl. 6 på söndag morgon.

//Mad
Vi vill gärna påminna om Jacques testrapport från Motegi, i vilken han hyllade Bridgestone.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kung Stoner kommer att slå i sista spiken i kistan, tråkig men realistisk tippning.

elwe

Att veta och kunna är inte samma sak ...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
PS 1000 LE från "Den lille fabrikk" och HVA 1950
Öh, det DÄR är ett väldigt hypotetiskt fall. Senast var det 14 hojar som kom i mål - att både Rossi och Stoner skulle göra det inte ens Hoffman nedlät sig till att göra och toura bak i fältet finns inte på kartan.
Pallen eller DNF! :yoparty

Hypotetiskt eller inte ... faktum kvarstår att Stoner INTE behöver komma före Rossi för att vinna titeln, eller hur?
That's my point!

Är det bara det så kan de komma 5:a och 6:a också ... det funkar också ...

Last edited:
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping