Shinichi Ito ska köra Hoffmans Ducce ...
En japan som kör italienskt ...
Ito e väl med i form av Bridgestones testförare! Satt väl på en Suzuki förra året eller var d Ducati då oxå!? isåfall borde d vart under Capirex skadeperiod...
Shinichi Ito ska köra Hoffmans Ducce ...
En japan som kör italienskt ...
Itoh har varit testförare åt Bridgestone länge och gjort inhopp på Duccen vid flera tillfällen, Istanbul tex.3182616Ito e väl med i form av Bridgestones testförare! Satt väl på en Suzuki förra året eller var d Ducati då oxå!? isåfall borde d vart under Capirex skadeperiod...
Itoh har varit testförare åt Bridgestone länge och gjort inhopp på Duccen vid flera tillfällen, Istanbul tex.
Han körde Honda förut. Akiyoshi var wild card för Suzuki på Jerez.3182778japp d e sant. Fick hastigt för mig att jag sett han i sadeln på en Suzuki oxå men då va jag ute o cyklade...
Ah, vilken oväntad och spännande gissning.Det är lite dåligt med tippandet i denna tråden. Så jag får väl slå till på en rad.
Överst på pallen får vi se Rossi igen.
Ah, vilken oväntad och spännande gissning.
Visst kan det bli Rossi som står överst på pallen. Det tror och hoppas jag också. Men det vore kul att se dig laborera lite någon gång.
Men det vore kul att se dig laborera lite någon gång.
Med den nya motorn och allt.
Så det så.!!
Att Stoner bara behöver safeåka ihop några ströpoäng i tävlingarna som återstår försämrar inte direkt oddsen heller...
Och jag anser att på söndag har han lixom större chans än han haft på kanske hela säsongen. Med den nya motorn och allt.
För 15 år sedan hade Itoh kunnat köra i mål som femma.5. Ito
Öh, det DÄR är ett väldigt hypotetiskt fall. Senast var det 14 hojar som kom i mål - att både Rossi och Stoner skulle göra det inte ens Hoffman nedlät sig till att göra och toura bak i fältet finns inte på kartan.
Antag att Rossi kommer 14:e plats och Stoner på 15:e, dvs Stoner kommer efter Rossi.
För 15 år sedan hade Itoh kunnat köra i mål som femma.
Vi vill gärna påminna om Jacques testrapport från Motegi, i vilken han hyllade Bridgestone.Det är lite dåligt med tippandet i denna tråden. Så jag får väl slå till på en rad.
Överst på pallen får vi se Rossi igen. Nu är han så jävla hungrig och kan bara grejerna hålla ihop så finns det inget som stoppar honom.
Som 2:a kommer Stoner...han har fått ordning på hojen men hans övertag med hästkrafter räcker inte till för att bräda Rossi.
3:a kommer Melandri som är sugen som fan på en pallplats.
Peddot och Hayden kommer 4 resp. 5:a
Sådär ja.....nu längtar jag tills väckarklockan ringer kl. 6 på söndag morgon.
//Mad
Öh, det DÄR är ett väldigt hypotetiskt fall. Senast var det 14 hojar som kom i mål - att både Rossi och Stoner skulle göra det inte ens Hoffman nedlät sig till att göra och toura bak i fältet finns inte på kartan.
Pallen eller DNF!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari