Då har man fel slags folk med sigdå MotoGP-racet går 07.00 så har nog hela efterfesten somnat..
mitt tips:
1. Pedrosa
2. Rossi
3. RdP
Räknar jag fel om jag får det till delad seger om Rossi vinner de återstående 4 tävlingarna 211 + 100 = 311 poäng och Stoner kommer 10:a och får 6 poäng i varje race 287 + 24 = 311.
HYPOTETISKT alltså, jag vågar inte tro på det själv
Precis ultimata efterfesten
Stoner verkar lite skakig, man får hoppas att dom får ordnng på Rossis hoj men jag tror att Pedrosa tar hem detta race.
Ombytta roller då, jag tror att Team FIAT fixar fart på Rossis moped, det är kanske Humlan som har fulmekat och satt termostaten åt fel håll igen.
Jag tippar...
1. Rossi
2. Stoner
3. Hopper
4. RDP
5. Melandri
Han kommer att köra på hörntänderna eftersom det är Hondas hemmabana, det kommer att straffa sigBommade du fria träningen i morse???
Var har du Pedrosa?
Han kommer att köra på hörntänderna eftersom det är Hondas hemmabana, det kommer att straffa sig
Stackars dig... i morgon.Å Rossi på Yamaha har absolut inget grupptryck från fabriken? *uttalat med lätt brittisk överklasston*
Men du måste väl (av "familjepolitiska" skäl antar jag... heja på Rossi... )
*duckar*
Apropå gå på hörntänderna: Ikväll är jag på Stockholm Beer and Whisky festival!
Ska bli SÅÅ tråkigt sååå...
Men - nån måste ju offra sig...och idag är denne någon jag.
Pedrosa imponerar så här långt.
Får Rossi problem att ställa in reservhojen, eller är det ur den synvinkeln ett mindre aber att förstahojen gick upp i rök?
Behöver han ju inte, nytt kontrakt på 2 år med HRC är just signat.Han kommer att köra på hörntänderna eftersom det är Hondas hemmabana, det kommer att straffa sig
Sicken rökare Rossi la!
Kanske punka på en ventilfjäder ....
Har racingmotorerna skruvfjäderbackup för att stänga ventilen när bälgen ger sig?
de hinner nog byta motor på förstahojen till imorgon
Offknuff skrev:Förmodligen under det passet iaf. Men sen har de nog fler motorer liggande, såvida inte hela hojen brann upp?
Såvitt jag sett av såna konstruktioner - ja.
Luften används för att snabba på stängningen.
Lite som era desmo - det finns en fjäder för att hålla saker och ting på plats.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari