Tänk om inte du varit så jävla "Haydenögd", då hade dina tips kunnat bli riktigt bra.Tidig morgon eller sen natt välj själv!
04:45 MGP Träning 1 LIVE!
Tipset!
1: Stoner (svår att slå hemma)
2. Jögge (VM anspänningen har släppt & dax att köra fullt igen)
3. Nicky (Önskar att Nicky inte släpper "bästa amerikan" till Spisen utan en rejäl fight)
Fel ordning på FIAT-förarnaJavisst, repris på Aragon innebär ju Hayden på pallen och det tror jag absolut inte på.
Stoner
Rossi
Lorenzo
EN placering fel är ett dj-vligt bra tips alla dagar i veckan. Om du inte vore så anti-Hayden så kunde du också sett det.Tänk om inte du varit så jävla "Haydenögd", då hade dina tips kunnat bli riktigt bra.
Tänk om inte du varit så jävla "Haydenögd", då hade dina tips kunnat bli riktigt bra.
EN placering fel är ett dj-vligt bra tips alla dagar i veckan. Om du inte vore så anti-Hayden så kunde du också sett det.
Relativt tråkigt race där enda riktiga behållningen var i början med klungan om 3e plats...
Och nötet till producent på Sport1 valde att visa reklam medan Vale gick upp till 3:e - det är känsla för sporten det!Relativt tråkigt race där enda riktiga behållningen var i början med klungan om 3e plats...
Till skillnad från dig och mellanslaget tippar "vi andra" Hayden utanför pallen i sort sett alla lopp och vi har då fått rätt i 15 fall av 16. Du och #space tippar honom på pallen i stort sett varje race och har därmed fått rätt i 6,25% av era tips.EN placering fel är ett dj-vligt bra tips alla dagar i veckan. Om du inte vore så anti-Hayden så kunde du också sett det.
Bara en äkta Haydenälskare kan kalla en fjärdeplats för "dött lopp"hahaha Jo tack! Jag får verklig skärpa till mig
3. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team 41m 27.125s
4. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team 41m 27.163s
Skulle snarare näst intill våga kalla vale vs nicky för dött lopp
Du hallucinerar! Du ser något stort problem med mig och Hayden som inte existerar. Märkligt, du verkar i övrigt en hygglig prick när vi träffats IRL.Till skillnad från dig och mellanslaget tippar "vi andra" Hayden utanför pallen i sort sett alla lopp och vi har då fått rätt i 15 fall av 16. Du och #space tippar honom på pallen i stort sett varje race och har därmed fått rätt i 6,25% av era tips.
Att ni inte börjar titta på statistik och börjar tippa med hjärnan istället för hjärtat?
Måste fråga, trodde du på allvar att Hayden skulle kunna hålla Rossi bakom sig hela vägen in i mål med två varv kvar att köra? Seriöst alltså...?
Bara en äkta Haydenälskare ..
Loppet kändes snabbt idag.
Parkerade i soffan, såg starten och helt plötsligt så åkte Stoner omkring och firade.
Tur att kommande lopp i är i vettig tidszon.
Haha. Gör som jag, skit i att kolla på MC-nyheter/forum och ta eftermiddagens sändning istället.
/Morgontrött
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari