Stoner var helt ourstanding i helgen. Det är bara att bli imponerad.
Och Lorenzo fortsätter hålla en stabil linje. Duktig men inget vidare poppis.

Nästan så att jag tycker lite synd om han. Folk så gått som buar ju, när han kliver upp på podiet.
Rossi gör sitt jobb

kör upp sig efter ett uselt kval och en usel start. Skön att se att han vill fram och förbi. Och att han tar Hayden på slutet. Även om Hayden gör ett snyggt försök att snuva Rossi på pallplatsen.
Trist för Peddot, men det var väl lika bra. Varför i fridens dar ens försöka. Trodde dom på riktigt att han kunde köra in poäng för slutreslutatet.
Att belasta kroppen så pass, när den är under läkning. Finns inget försvar för det, men det är väl sponsorpengar och annat som spelar in förstås.
Nää...nu längtar jag ännu mer till nästa säsong. Det kommer att röras om i grytan. Och det ska bli nåt djävluskt intressant att se vad som händer.
Jag menar...Rossi på Duccen...är det en, match made in heaven.??
Spies ihop med Lorenzo. Hat kommer att uppstå. Det är jag tämligen övertygad om när Spies börjar spöa Lorenzo. Ang. pallplatserna alltså.
Hondagrabbarna är många och har alla något att komma med. Men står dom pall för trycket??
Simonchelli!! Han börjar bli varm i kläderna. Vad kan han månne ställa till med framöver.??