Nu mera letar 2t manskapet halmstrån för att rädda det sjunkande skeppet. ..
På tal om halmstrån...om man gör om reglerna så ingen kan köra tvåtakt då får ju ni rätt så småningom. Det är ju också enda sättet ni kan få rätt på men whatever...
Nu mera letar 2t manskapet halmstrån för att rädda det sjunkande skeppet. ..
På tal om halmstrån...om man gör om reglerna så ingen kan köra tvåtakt då får ju ni rätt så småningom. Det är ju också enda sättet ni kan få rätt på men whatever...
Visst har Spies lyckats bra men han är fortfarande (som alla andra) långt ifrån de fyra första...och de kommer ju alla från 125/250.
Simoncelli börjar för övrigt få till det mot slutet av säsongen också tycker jag. Jag trodde han skulle vara snabbare från början.
Han gör det dessutom mot bättre vetande. Har han inte läst experternas utlåtanden på SH om att det krävs en lång bakgrund inom prototypracing för att kunna ställa in hojen?
.
Spies har inte någon erfarenhet av majoriteten av GP banorna och är före flertalet av förare med eller utan GP mästerskaps vinst med stor erfarenhet av banorna och GP hojar.
Hur tolkar du det ?
Helt ointressant tycker jag inte att det är och det ska bli kul att se om racen blir bättre när fabriksteamen går över till 999 cc 2012. Mer effekt och lägre kurvhastighet bäddar för bättre race (att se folk på pärlband genom en kurva som i 125 och 250 (RIP) är ju sövande trist).Hur man åkte på 990-tiden är idag ointressant, det såg säkert snyggare ut under 70-talet än under början av 2000-talet med.
6:a i totalen och mil före sin rutinerade teamkompis och nykomlingarna från 250. Om inte det tar död på myten om att man måste ha suttit på en 2T med knivskarpt chassi sen barnsben vet jag inte vad som gör det. Haydens titel 2006 räckte iofs inte så vem vet...Jag motsäger väl inte det i mitt inlägg? Jag tycker han lyckats bra men han är fortfarande knappt i bild under sändningarna.
Hur ofta man är i bild beror väl på producenten? Tråkigt att läsa sådan invändning ifrån en som man trodde gillade det sportsliga och inte det rent kommersiella i det hela.Jag motsäger väl inte det i mitt inlägg? Jag tycker han lyckats bra men han är fortfarande knappt i bild under sändningarna.
Jag motsäger väl inte det i mitt inlägg? Jag tycker han lyckats bra men han är fortfarande knappt i bild under sändningarna.
Helt ointressant tycker jag inte att det är och det ska bli kul att se om racen blir bättre när fabriksteamen går över till 999 cc 2012. Mer effekt och lägre kurvhastighet bäddar för bättre race (att se folk på pärlband genom en kurva som i 125 och 250 (RIP) är ju sövande trist).
6:a i totalen och mil före sin rutinerade teamkompis och nykomlingarna från 250. Om inte det tar död på myten om att man måste ha suttit på en 2T med knivskarpt chassi sen barnsben vet jag inte vad som gör det. Haydens titel 2006 räckte iofs inte så vem vet...
Som sagt, jag tror Grin-Jörgen kommer att få det tufft med Spies nästa år.
Zoidberg;4970009Enligt mig ger grodhängarstilen &så sämre förarkontroll över cykeln.[/QUOTE skrev:ABSOLUT!!!
det skulle gå mycket längsammare om dom räta upp cykeln
ABSOLUT!!!
6:a i totalen och mil före sin rutinerade teamkompis och nykomlingarna från 250. Om inte det tar död på myten om att man måste ha suttit på en 2T med knivskarpt chassi sen barnsben vet jag inte vad som gör det. Haydens titel 2006 räckte iofs inte så vem vet...
Som sagt, jag tror Grin-Jörgen kommer att få det tufft med Spies nästa år.
Ben Spies körde 125GP i sin barn-/ungdom.
Det är väl en sak att göra det av rent oförstånd!
Generellt sett har du säkert helt rätt.Visst är det fränt att sladda men det är inte lika effektivt som att ligga precis på gränsen och det kommer man fixa med elektronik. Att det från 2012 per automatik kommer innebära fetställ och blårök (fel sorts blårök dessutom) tror jag det är ganska små förutsättningar för.
Knappast!En dag kommer skivan vara så repig så den inte går att spela längre...
Spies har nog helt enkelt haft förutsättningarna med sig hittills. Framtiden lär utvisa om det fortsätter så i rollen som andreförare.
Går det FÖR bra nästa säsong kommer grinjörgen sätta sig på tvären, säkert. Han började ju redan på Sepang.
Det lär bara vara han själv som tror på det snacket, även om jag mycket väl förstår varför han vill odla den myten.Ben Spies har nog helt enkelt haft förutsättningarna med sig hittills. Framtiden lär utvisa om det fortsätter så i rollen som andreförare.
Han påstår ju envetet att han inte har fått några nya grejor till hojen sen motoruppdateringen till Laguna Seca och ändå går det ju hyfsat. Går det FÖR bra nästa säsong kommer grinjörgen sätta sig på tvären, säkert. Han började ju redan på Sepang.
med tanke på hur mycket elektroniken har utvecklats sedan senast man körde 990 så är jag itne alls övertygad om att den ändringen kommer innebära en dramatisk förändring i hur man kör och hur det kommer se ut. Visst är det fränt att sladda men det är inte lika effektivt som att ligga precis på gränsen och det kommer man fixa med elektronik. Att det från 2012 per automatik kommer innebära fetställ och blårök (fel sorts blårök dessutom) tror jag det är ganska små förutsättningar för.
om man gör om reglerna så ingen kan köra tvåtakt då får ju ni rätt så småningom.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |