Vinner alltid på Laguna???
Nix, så här blir det!
1. Stoner
2. Vermeulen
3. Rossi
4. Hayden
5. Hopper
Nix nix, så Här blir det!
1. Casey
2. Valentino
3. Nicky
4. Loris
5. Dani
Vinner alltid på Laguna???
Nix, så här blir det!
1. Stoner
2. Vermeulen
3. Rossi
4. Hayden
5. Hopper
Nix nix, så Här blir det!
1. Casey
2. Valentino
3. Nicky
4. Loris
5. Dani
Vermeulen var rejält avhängd på kvalet och har många kompetenta ryttare att köra om imorgon.
Hmmmm såg inte det... SÅ mitt tips är ett regntips. Vid torrt blir det:
1. Stoner
2. Rossi
3. Hayden
4. Hopper
5. Randy dP
Michelin verkar ha fått ordning på kvaldäcken men racedäcken verkar fortfarande sakna det där lilla sista. Men vi får se i morgon, vem vet det kanske blir 3 Michelin-hojar på pallen.Dessvärre får jag nog hålla med dig sandis i din tippning av placeringar... Även om jag gärna ser Pedrosa högst på pallen, så verkar det inte särskilt troligt.
Du får trösta dej med att du inte behöver gå och lägga dej innan nattens raceÖnskar nästan att jag gått upp och sett kvalet live istället för reprisen på Eurosport 2. Jättekul när de har en rullande text längst ner som berättar hur det gick i kvalet
Fördelen var att det var Toby, Julian och Randy som kommenterade och det är onekligen intressantare när Randy springer runt i depån, kollar vilka som kör kvaldäck, pratar med teamcheferna osv
Vermeulen får nog dansa regndans i natt om han ens ska komma topp 10. De har tydligen stora problem med chassit och får inte hojen att svänga ordentligt.
Topp 5 i morgon:
1. Stoner (var ensam om 30-tider på racedäck)
2. Rossi (tar den spanska torpeden på sista varvet)
3. Butter
4. Capirex
5. Hayden
Tvåtaktstalibanerna tillhör dom mest skrockfulla i depåerna, man gör allt för att inte Jinxa, omvänd skrock gör att dom ibland slår sönder speglar och har svarta katter i depåtältet, ingen voodo verkar dock fungera.
Sekiguchi såg rätt stel ut. Vaggade fram till sin hoj och lyfte upp benet över hojen med hjälp av att han drog i stöveln med handen. Av någon anledning har han även bytt bort sitt startnummer #44 till #11 fr.o.m nu.
Rossi körde också 1.30 med racedäck, för jag har svårt att tro att han körde kvaldäck på sin andra stint.3225733Topp 5 i morgon:
1. Stoner (var ensam om 30-tider på racedäck)
Rossi körde också 1.30 med racedäck, för jag har svårt att tro att han körde kvaldäck på sin andra stint.
Axxexs, dina inlägg är 70% av behållningen i varje deltävlingstråd.
Grymt,
Vurpbilder på en av Stoners 2 krascher hittils i helgen
Vafan hittar du alla bilder....?
Finns dom där o full upplösning nånstans?
Isf har vi årets bakgrundsbild klar....
Det går ju inte förrän klockan 07:00 så jag hinner sovaDu får trösta dej med att du inte behöver gå och lägga dej innan nattens race
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|