Lite OT här, men finns det någon produkt som kan streama MotoGP.com-sändningarna till TVn utan behov av en dator som mellanhand?
Nej, de kör ju sina testprogram och Rossi sa igår att det väl egentligen blir under torsdagen han koncentrerar sig på att sätta ihop allt och utröna hur snabbt han kan åka. Tydligen satte han tider neråt 2.01 på däck som rullat mer än en racedistans. Just när det gäller honom är det roligt att han hänger med här men en riktig värdemätare ser vi nog inte förrän Valencia, en bana där Ducati hade betydligt svårare att hänga med (Rossi över 2 s långsammare än Pedrosa) under försäsongstesten 2012....Malaysia:
...- Rätt kul & se analysen från igår. Pedrosa & Lorenzo har samma mönster för varje stint de kör. Varje varv (i den stinten) är snabbare än föregående varv, något som Marquez/Rossi inte klarar av. Dock har inte Lorenzo sin sjuka jämnhet som han visat upp tidigare. Men det är ju iofs. bara ett test så man ska väl inte dra för stora växlar av sina egna analyser.
Jag kör med Imito MX-1, en Android-baserad TV-box som fungerar utmärkt för mina behov. Rootad och med en kärna från en filur som heter Finless funkar den smärtfritt, Du väljer själv om Du vill köra HD 720 eller 1080 under installationen. Funkar vettigt att hantera med det trådlösa tangentbord som säljs som option, har WiFi och blåtand inbyggt, USB-ingångar finns för t ex extern hårddisk. En lattjo liten pryl Vad som är intressant är att jag kommer åt live-timing med mina Androidprylar, kan kolla ikväll hur det funkar med streaming.Lite OT här, men finns det någon produkt som kan streama MotoGP.com-sändningarna till TVn utan behov av en dator som mellanhand?
Jag kör med Imito MX-1, en Android-baserad TV-box som fungerar utmärkt för mina behov. Rootad och med en kärna från en filur som heter Finless funkar den smärtfritt, Du väljer själv om Du vill köra HD 720 eller 1080 under installationen. Funkar vettigt att hantera med det trådlösa tangentbord som säljs som option, har WiFi och blåtand inbyggt, USB-ingångar finns för t ex extern hårddisk. En lattjo liten pryl Vad som är intressant är att jag kommer åt live-timing med mina Androidprylar, kan kolla ikväll hur det funkar med streaming.
Kör Staring likadan Gresini som Bautista?
Håller han bara på att bli varm i kläderna?
Nej, han kör en CRT-hoj med chassie från FTR & motor från Ten Kate (Honda WSBK).
Vidareutveckling av hojen som Michele Pirro körde förra året.
Tror tyvärr inte det, köpte min på ebay men sidan jag länkade till verkar störst. Här och här fanns några svenska träffar, kolla med dom? Finless kärna plus info om problem/begränsningar hittar Du här.Fan va cool grej! Snälla säg att den finns i butik i Sverige? Hittade nån nätbutik iofs, men vore nice att norpa en redan idag i nån 08-butik?
Det regnade på slutet så en del var ute och testade regndäcken.Får se om de "tar i lite" de sista 20.
Många som satt tidiga bästa-varv idag.
Mycket tester kan tro.
Om du hade besvärat dig med att läsa vad jag citerade hade du kanske förstått vad jag avsåg med resultatlistorna. Citatet ville, med en stor portion sarkasm, göra gällande att Ducatin inte var "förstörd" av en viss person när Stoner vann på den. Min poäng var då att Casey fick en helt ny hoj 2007 som sedan bara blev sämre och sämre sett till totalen.Menar du att resultatlistorna skulle visa på något annat? Rossi är alltid Rossi men du borde släppa sargen & se denna "battle" lite mer objektivt. Rossi klara inte av Ducatin, förstår inte varför folk ska försvara det hela tiden? Med tanke på hur det gått för alla andra förare utom Casey är det väl knappast förvånande/skämmigt?
Tror inte Cal bryr sig så mycket om det så länge han ligger före dem, som han gör i din lista ovanP€RRA;5727181 skrev:Tech 3 kör exakt samma hoj som förra testen och har enligt Cruthclow inga nya delar att prova ut. Måste kännas lite surt när Honda förser sina satellitförare (Bradl och Bautista) med fabriksmaterial.
Crutchlow har ständigt gnällt på materialet oavsett vad han har kört. Jag tror det är lite mentalt spel också.P€RRA;5727181 skrev:Bradley Smith körde med mindre effekt i sin M1:a i går för att kunna koncentrera sig på spårval. Det kanske kan vara en förklaring till att det gick fortare i dag.
Tech 3 kör exakt samma hoj som förra testen och har enligt Cruthclow inga nya delar att prova ut. Måste kännas lite surt när Honda förser sina satellitförare (Bradl och Bautista) med fabriksmaterial.
Så kan det självklart vara, men han verkade ändå hyffsat positiv i intervjun med MotoGP.com som jag såg i går.Crutchlow har ständigt gnällt på materialet oavsett vad han har kört. Jag tror det är lite mentalt spel också.
P€RRA;5727275 skrev:Så kan det självklart vara, men han verkade ändå hyffsat positiv i intervjun med MotoGP.com som jag såg i går.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|