Då stämde ryktena jag skrev om tidigare.David Emmett @motomatters
Nakamoto of HRC spoke to media earlier. Said bit of a delay with the privateer RC213V, but will be ready at Valencia.
Privateer RC213V will have steel spring valves, standard gearbox, use the spec Marelli ECU and software and cost a million euros
P€RRA;5728229 skrev:Då stämde ryktena jag skrev om tidigare.
Vad menar han med "ready at Valencia"? Säsongens sista race?
EDIT: Jag frågade David så får vi se vad han svarar.
EDIT2: Testen på Valencia efter säsongens sista race. Hojen är avsedd för säsongen 2014.
Seriöst! Fattade du inte det från början.P€RRA;5728229 skrev:Då stämde ryktena jag skrev om tidigare.
Vad menar han med "ready at Valencia"? Säsongens sista race?
EDIT: Jag frågade David så får vi se vad han svarar.
EDIT2: Testen på Valencia efter säsongens sista race. Hojen är avsedd för säsongen 2014.
EDIT3: Mer info: http://www.motogp.com/en/news/2013/Nakamoto+sums+up+Repsol+Honda+test+performance
Ja, du citerade ju detHan menar ju självklart första testet efter sista racet som körs på valencia
Är det någon som tror att Lorenzo och Rossi sitter i Yamahas verkstad och tillverkar nya delar på kvällarna?
Utveckling och produktion är inte samma sak, vilket får nämnas eftersom du antyder det med svarstext och bild.
Det kan nog ifrågasättas i fråga om prototypracing.
Därför att tillverkning är en nödvändig del av utveckling. Yamaha tillverkar delar för att kunna testa dem, gör ändringar, tillverkar nya delar, testar dem, gör ändringar, tillverkar nya, testar = utveckling.Hur då?
P€RRA;5727083 skrev:Min andra poäng var att föraren inte sköter någon utveckling. De bidrar med input till tekniker osv som sen försöker lösa de problem som föraren har.
Är det någon som tror att Lorenzo och Rossi sitter i Yamahas verkstad och tillverkar nya delar på kvällarna?
Därför att tillverkning är en nödvändig del av utveckling. Yamaha tillverkar delar för att kunna testa dem, gör ändringar, tillverkar nya delar, testar dem, gör ändringar, tillverkar nya, testar = utveckling.
Lorre kommer att äga Rossi, men de gånger som Rossi ändå kankse vinner så kommer publiken att jubla och tro/hoppas att nu är Vale tillbaka i sin dominerande toppform. Dock så kommer Lorenzo redan racet efter visa vem som är försteförare i teamet.
#Jorge världsmästare 2013
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |