Nitrous
www.actionpics.se
Jag vill också ha sådana pipor på min bike!
Fast då låter ju du mer än tillåtna 95db vid förbipassering, fusk ju ......
//Nitrous
Jag vill också ha sådana pipor på min bike!
PBMs nya ram verkar grym
Det kan jag också. Har aldrig varit något stort fan av Rossi, men nu när han är något av en underdog tycker jag det vore riktigt kul om han vann.Jag kan faktiskt se Rossi framför mig efter en het batalj som han segrat i, slå ut med händerna och förvånat utbrista: "- Ai felt värry stråång and ven te athers seemd to loos gripp Ai poshd a littäl måår..." .
Hur menar du?
Ja, att DP och JL gäller som skyhöga favoriter är nog de flesta eniga om. Liksom att Marquez levererar mer än alla högt ställda förväntningar.
Rossi är det nog för tidigt att avfärda riktigt än, strategiskt gör den gamle (nåja) räven riktigt klokt i att fokusera på racetempo. Angående hans eventuella "pudlar" i intervjuer är det knappast förvånande - Yamaha hade med all säkerhet förklarat Lorenzos position visavi Rossi innan kontraktsförslaget distribuerades.
Jag kan faktiskt se Rossi framför mig efter en het batalj som han segrat i, slå ut med händerna och förvånat utbrista: "- Ai felt värry stråång and ven te athers seemd to loos gripp Ai poshd a littäl måår..."
Mer oroande är väl att hans mekaniska problem verkar fortsätta, han har snart tappat 20 varv idag. Om han nu inte vurpat?
Men vi får väl se, kan bara konstatera att hans fokus på rejstempo är förnuftig och logisk, snabbaste träningstid vinner inga lagrar och skapar inga ikoner...
Bara om jag får hålla på Cal .
Dovi är fortfarande en bättre förare men han sitter ju på en jävla gunghäst.Jahaa... Så nu duger han?
Undrade om du menade att det finns statistik som stöder ett samband mellan att vara snabbast på försäsongstesterna och att vinna titeln. Gör det det?Att det inte är en slump att vinsterna skapas med snabba varvtider och ett högt jämnt tempo samt start i första startledet.
Absolut, men man ska kanske vänta tills de kört klart....men man kan ju försöka sig på en analys trots det.
Jag tror att Rossi utan problem kommer att kunna "störa" de andra i toppen och stå på pallen regelbundet. Är det någon som ska se upp med MM så är det DP. MM har ju visat att han inte lägger några fingrar i mellan (med roadracingmått mätt) och det ska bli intressant att se hur DP hanterar det.Men trenden är ändå tydlig kampen mellan Yamaha och Honda med dess respektive förste förare. Frågan är om Rossi ens kommer ha en chans att störa dessa? jag är mycket tveksam.
Tror han kommer även att få svårt med MM i när han blivit varm kläderna.
Skitsnack! Det är inget fel på Ducatin. Stoner vann ju på den 2010.Dovi är fortfarande en bättre förare men han sitter ju på en jävla gunghäst.
Fixering in vivo.P€RRA;5749186 skrev:Skitsnack! Det är inget fel på Ducatin. Stoner vann ju på den 2010.
Läste nu att du har helt rätt. MM, DP, JL, VR och SB kommer att testa i Austin.ska inte Yamaha dit åxå lr har jag blandat ihop det med Honda?
det ska bli spännande att se?
Ja, din fixering vid mina inlägg börjar bli sjukligt tröttsamt. Du har redan skickat ett långt PM med dina teorier så du kan lägga ner nuFixering in vivo.
P€RRA;5749279 skrev:Testen, 3 dagar, ska enligt uppgift kosta Yamaha ca 3 miljoner kronor...
P€RRA;5749282 skrev:Du har redan skickat ett långt PM med dina teorier så du kan lägga ner nu
P€RRA;5749184 skrev:Jag tror att Rossi utan problem kommer att kunna "störa" de andra i toppen och stå på pallen regelbundet. Är det någon som ska se upp med MM så är det DP. MM har ju visat att han inte lägger några fingrar i mellan (med roadracingmått mätt) och det ska bli intressant att se hur DP hanterar det.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari