Bearing
Gudomlig sporthojare
P€RRA;5678035 skrev:Vet inte, men det kan ju vara skillnad på "blött" och "blött".
Precis, men eftersom att det var Alatalo som skrev det så misstänkte jag att det var det han försökte säga =)
P€RRA;5678035 skrev:Vet inte, men det kan ju vara skillnad på "blött" och "blött".
Någon som vet hur många dagar dom ska testa? Tänker främst på Rossi.
Dom ska väl testa idag också fast jag tror dom åkte upp till Aragon igår då det skulle regna idag på igen.
Valencia: Solen har precis tittat fram enligt Cals mek och det är 16 grader.Gällde nog bara Yamaha, de andra skulle nog stanna som de sa först iallafall. Möjligt de ändrat sig när de
kliver ur trailern idag och det regnar
Synd att dom sprider ut sig. Man får väl jämföra Rossis tider på Aragon med kvaltiderna där tidigare under säsongen istället
9:30 svensk tid på Aragon och jag tror det är 10:00 på Valencia.sänder någon något från aragon också eller är det bara valencia? vilken tid börjar dom köra idag?
P€RRA;5678159 skrev:9:30 svensk tid på Aragon och jag tror det är 10:00 på Valencia.
Espargaro har iaf varit ute på Valencia.
Angående Rossis tider får man väl jämföra dem med Jorges. Mer än 1 sekund efter bör han inte vara, tycker jag.
Säger tiderna så mycket, det borde kunna ta tid att vänja sig med nytt hojmärke, antagligen stor skillnad på att köra Yamahan och Ducatin
Det intressanta är ju vilken bansträckning de kör på då det skiljer mellan GP och WSBK, WSBK kör ett längre varv då man nyttjar hela bakrakan och den efterföljande chikanen vilket GP inte gör utan de kör kurva 16 som en kurva.Det är ju intressant att Yamaha har dragit till Aragon för att testa, skulle vara kul om man kunde få officiella tider från alla team där.
Inte ofta man har chansen att jämföra MGP med WSBK.
Ingen som har några varvtider från idag? Har inte lyckats hitta någonting på motogp.com
Ingen som har några varvtider från idag? Har inte lyckats hitta någonting på motogp.com
Varför har man lagt testerna på annan bana?
Vad har man att dölja egentligen förutom den stora frågan som alla väntar på, hänger andre föraren med eller är han hopplöst efter.
Varför har man lagt testerna på annan bana?
Vad har man att dölja egentligen förutom den stora frågan som alla väntar på, hänger andre föraren med eller är han hopplöst efter.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|