Fast i vårt fall så är det han som betett sig som ett riktigt "dick head". ingen humor, tålde inte ett litet skämt.
Verkar vara många som inte fattar ironi, känner många!
Sen lever ju han för detta till 110% så för han är det på allvar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fast i vårt fall så är det han som betett sig som ett riktigt "dick head". ingen humor, tålde inte ett litet skämt.
Och Paul Bird Motorsports kommer till Sepang med en ny, helt egenbyggd ram som dom ska utveckla själva tillsammans med MotoGP rookien Michael Laverty....
http://www.motogp.com/en/news/2013/PMB Chassis First Pictures
Det måste väl ändå vara ett framgångskoncept?
Att ta hjälp av en oerfaren rookie som inte varit med och utvecklat chassien förut, och försöka sig på att göra nåt eget?![]()
Jag tycker han överreagerar men visst är han passionerad i sitt gnällande.Jag tyckte att Crutchlow gav ett bra svar. Han följde sin instinkt istället för att lägga på masken av att vara sådär jättesjälvdistanserad och skojandes, som alla försöker vara numera.
Hans reaktion visar också att han fortfarande har en stark ambition. Många förare i MotoGP ser så loja ut, som att de tappat tron på att de kan vinna. För några år sedan hände det ibland att en mittfältsförare tog sig upp i ledning efter starten, och sedan körde på absolut max tempo i några varv, för att sedan spektakulärt krasha ut. Sånt får vi inte se längre, med den mentalitet som råder.
Ja, det var onödigt att skriva Dickhead, det hade räckt med resten![]()
Crutchlow kallade mig just för dickhead på twitter. Alltid något.
Notera nu i era anteckningsböcker.
Tolkar jag det helt fel, eller blev Du just inbjuden att prova att köra mot hans medtävlare på Tech3-yamman? Mycket på jobbet? Annars tycker jag Du hoppar på nästa flyg till Sepang, glöm bara inte att meddela honom att Du är på väg...Cals mekaniker Steve Blackburn lade ut en bild på Cals hoj med nya siffror på och skrev "New spec big three five!" och jag svarade som du ser i bilden. Löjlig reaktion om du frågar mig...
Tolkar jag det helt fel, eller blev Du just inbjuden att prova att köra mot hans medtävlare på Tech3-yamman? Mycket på jobbet? Annars tycker jag Du hoppar på nästa flyg till Sepang, glöm bara inte att meddela honom att Du är på väg...![]()
Gör det, och glöm inte meddela oss svaret. Passa gärna på att fråga om dom kör PCIII eller Bazzaz på hinken så att Din mek hinner förbereda sig......Ska fråga honom om det är en inbjudan.![]()
.....
Att då vara tredje bästa CRT, 8/100 efter RdP och mindre än en sekund efter Iannone på en fabriks-Ducati, överraskade mig iaf![]()
BradlBradl verkar ju också ha fått fart på grejerna.
Och Dovi börjar visst hitta rätt på Duccen också.
Både han och Hayden innanför 1,5(63) sek!![]()
Ha ha! Har inte tänkt på det men det är ju ett sätt att se på det. Ska fråga honom om det är en inbjudan.![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |