Bar the missing signature, the Valencian rider told motogp.com after the first day of free practice at the Motegi GP, where he finished in 12th: "It is true that I have not signed, but Avintia be my team [in 2013]."
Marc Marquez kommer sannerligen inte få någon smekmånad i MotoGP. Ur just publicerad intervju med HRC:s vice VD Shuei Nakamoto:
”I don't expect him to win the first race of 2013 but I expect him to be on the podium in Qatar.”
Är det realistiskt? Jämför med de resultat som förra årets Moto2-mästare Bradl har mäktat med.
Helt orealistiskt tror jag inte att det är. En stor skillnad mellan Bradl och Marquez är att den senare gör sitt första försök på en fabrikare.Är det realistiskt? Jämför med de resultat som förra årets Moto2-mästare Bradl har mäktat med.
Helt orealistiskt tror jag inte att det är. En stor skillnad mellan Bradl och Marquez är att den senare gör sitt första försök på en fabrikare.
Biaggi och Rossi vann väl sina första 500-race?
Vilken jävla sopa!Nop. Bara Biaggi utav dom två som vann sitt första 500 race. Det tog Rossi "hela" 9 race debutsäsongen 2000 innan han vann.
Han kvalade på 16:e och slutade 3:a i sitt andra race.Lorenzo hade bara Pole på sitt första race , Pole på andra med å då på pallen, minns inte 100% om han tillochmed var i pole på 3e men det racet vann han har ja för mig.
Vilken jävla sopa!
EDIT: Han kom aldrig till start i de två första men körde iaf ett par pass första helgen så jag gissar att han skadade sig, eller vad säger kalenderbitarna?
Vilken jävla sopa!
EDIT: Han kom aldrig till start i de två första men körde iaf ett par pass första helgen så jag gissar att han skadade sig, eller vad säger kalenderbitarna?
Han kvalade på 16:e och slutade 3:a i sitt andra race.
Kom Rossi inte till start i sina två första 500-race?Han kom aldrig till start i de två första men körde iaf ett par pass första helgen så jag gissar att han skadade sig, eller vad säger kalenderbitarna?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|