emullo
Kanske mer för att han är tillbaka på Yamaha?
Absolut. Men jag tror oxå på det Stoner menar.
"I think Valentino feels a little more brave now that I'm not there "
Kanske mer för att han är tillbaka på Yamaha?
Vilket redan nämnts i tråden. Skärpning Gustav!David Emmett har så klart summerat det hela perfekt.
http://motomatters.com/analysis/2012/12/15/storm_in_a_tea_cup_how_a_recycled_interv.html
P€RRA;5692235 skrev:Vilket redan nämnts i tråden. Skärpning Gustav!
Nej, inte om jag var en av de bästa i världen på att köra hoj. Då hade jag skrattat för mig själv och tänkt att snacka på du, vi vet alla att jag var bättre än dig (eller något sånt). Att kommentera som Stoner gjorde tolkar iaf jag som att han har svårt att släppa taget och tar åt sig av det Rossi sägs ha sagt.Hade inte du kommenterat om du var i Stoners sits menar du?
Jag tror att Rossi tror att han hade tagit pallplatser oavsett om Stoner varit kvar eller inte. Hade han inte trott det kunde han lika gärna lägga av.Sen tror jag att Stoners kommentar är klockren. Garanterat att Rossi känner sig lite mer säker på pallplatser nu när Stoner är borta. Vad tror du?
P€RRA;5692173 skrev:Varför kände han sig tvingad att kommentera?
P€RRA;5692173 skrev:Så frågan kvarstår: Varför kände han sig tvingad att kommentera?
Det var ändå bra att upprepa. Kan nog inte sammanfattas bättre än såhär:P€RRA;5692235 skrev:Vilket redan nämnts i tråden. Skärpning Gustav!
http://www.bike.se/nyheter/hrc-mrquez-ska-vinna-flera-racebike.se skrev:Men jag hoppas att han (Márquez) kan vinna flera race, även under sitt första år. Det är vår förväntan, säger Shuhei Nakamoto, chef på HRC, till MCN.
Den som har utvecklat en fixering (tvångsmässigt inriktad på en viss konflikt eller idé) skulle kunna höra ganska högt ringande varningsklockor om den var a) medveten om detta och b) insåg att fixeringen var ett hinder för utveckling av andra intressen och underutvecklade färdigheter.Att kommentera som Stoner gjorde tolkar iaf jag som att han...
Hoppas du läser det där inlägget flera gånger för det stämmer in väldigt bra på din nästan sjukliga fixering vid mig. Du verkar inte kunna hantera mina åsikter/funderingar och angriper mig som person istället. Tragiskt.Den som har utvecklat en fixering (tvångsmässigt inriktad på en viss konflikt eller idé) skulle kunna höra ganska högt ringande varningsklockor om den var a) medveten om detta och b) insåg att fixeringen var ett hinder för utveckling av andra intressen och underutvecklade färdigheter. Så på förekommen anledning:
Jag tycker inte att du själv verkar kunna hantera dina ”åsikter/funderingar” – du har skrivit vääldigt många inlägg som handlar om att Stoner är bitter. Jag skickar ett PM!P€RRA;5692613 skrev:Du verkar inte kunna hantera mina åsikter/funderingar och angriper mig som person istället. Tragiskt.
Du får ursäkta men jag tycker att du börjar bli obehagligJag tycker inte att du själv verkar kunna hantera dina ”åsikter/funderingar” – du har skrivit vääldigt många inlägg som handlar om att Stoner är bitter. Jag skickar ett PM!
...Nu blir det verklighet: en superhajpad ungtupp av sällan skådat slag får möta en legend i slutet av sin karriär som vill ta avsked med flaggan i topp. Marquez mot Rossi.
Dessutom verkar ju ungtuppen ha mästaren som idol.
Något säger mig att ungtuppen sk-ter fullständigt i det på banan.
Dessutom verkar ju ungtuppen ha mästaren som idol.
Något säger mig att ungtuppen sk-ter fullständigt i det på banan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|