Sannerligen. Det blir god underhållning....jag vill se gammelförarnas reaktion när han vräker sig fram.
Du ska ha cred för Din förmåga att leta reda på bilder till Dina inlägg, RadareSannerligen. Det blir god underhållning.
Rossi är inte den som drar sig för att sätta hårt mot hårt. Something's gotta give...
Honda vill och räkar förstås med att Marquez gör processen kort med Yamahaförarna, på ett mer resolut sätt än Pedrosa har visat sig kapabel till...
Det tog väl Marquez en handfull tävlingar att göra sig gällande både i 125 och Moto2? Har vid en ny generation Aliens att se fram emot redan under säsongens senare halva?
Mmm, men visst stod han väl på pallen redan under debutåret 2008? Jag vill minnas att han började visa framfötterna under senare delen av säsongen, men kanske utan att tillhöra topp 3.Marquez började köra 125 2008 för ktm. Tror de va först 2010 när han började köra för Ajo som han började göra riktigt bra resultat.
Stämmer.Mmm, men visst stod han väl på pallen redan under debutåret 2008?
Mmm, men visst stod han väl på pallen redan under debutåret 2008? Jag vill minnas att han började visa framfötterna under senare delen av säsongen, men kanske utan att tillhöra topp 3.
P€RRA;5693693 skrev:Bland annat förbjuds kolfiberfälgar i MotoGP med omedelbar verkan.
Nya regler för alla 3 klasserna 2013-2015:
http://www.motogp.com/en/news/2013/GP Commission announcement on 2013 and 2014 rules
Bland annat förbjuds kolfiberfälgar i MotoGP med omedelbar verkan.
Vet att flera planerat tester med Neil Spaldings koppling (Sigma), men jag har inte hört om de definitivt valt att gå ifrån Suter, eller om de ens kommer att få göra så...?
Jag förstod det som att tillverkarna av motorerna ger dem till Dorna som sen delar ut dem för att det inte ska löna sig att lägga så mycket pengar på en enskild motor som de inte vet kommer att ges till "rätt" team.Vad jag förstått så förlorar Geo Technology rätten att ha hand om motorerna och DORNA kommer själva sköta det i Madrid. Anledning pga kostnader enligt dom. Men det är säkert bara att dom själva vill komma åt mer pengar..
P€RRA;5694329 skrev:Jag förstod det som att tillverkarna av motorerna ger dem till Dorna som sen delar ut dem för att det inte ska löna sig att lägga så mycket pengar på en enskild motor som de inte vet kommer att ges till "rätt" team.
Vad jag förstått så förlorar Geo Technology rätten att ha hand om motorerna och DORNA kommer själva sköta det i Madrid. Anledning pga kostnader enligt dom. Men det är säkert bara att dom själva vill komma åt mer pengar..
JappDu blandar nog ihop allt med kommande regler för Moto3?
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |