MotoGP Silly Season 2013.

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Hoj
R1100S, XS400
Att det blir sidospår är väl helt förståeligt när huvudspåret inte får så mycket näring. På andra nätforum är jag van att sidospår kan dra iväg hundratals inlägg. När något nytt rapporteras i huvudspåret återgår diskussionen till detta spår. Helt naturligt tycker jag.

Om inte huvudspåret är uttömt kommer diskussionen alltid återvända från sidospåren.

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Dom fick en rätt tuff motsåndare, Vettel är ju hyfsad på att ratta bil.. :)

Satt och kollade på lite statistik från i år och man kan ju inte bli annat än imponerad av Lorenzos jämnhet.
Vem ska kunna hota honom nästa säsong? Kan ju bara hoppas att Pedrosa kan hålla ihop en säsong till utan att gå sönder.

Men Doohans 1997 statistik är ju sjukt imponerande, det var en kille som hade hög lägsta nivå.

Resultat: 1, 1, 2, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 2, DNF.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Att det blir sidospår är väl helt förståeligt när huvudspåret inte får så mycket näring. På andra nätforum är jag van att sidospår kan dra iväg hundratals inlägg. När något nytt rapporteras i huvudspåret återgår diskussionen till detta spår. Helt naturligt tycker jag.
Min erfarenhet också från andra forum men på SH ska folk som inte själva vill diskutera bli serverade nyheter på silverfat. Jag tycker att vi skiter i dem och de som vill diskutera får göra det så mycket de orkar :)

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Casey Stoner, who responded on his Twitter page as follows:
"I think Valentino feels a little more brave now that I'm not there :)"

Ytterligare ett bevis för att Rossi vann det mentala spelet mot Stoner?

Fohlin

Gotlänningen
Gick med
23 May 2003
Hoj
Ducati 916
P€RRA;5691821 skrev:

Hela det här inlägget är kanske ett bevis på att massa läsare (som du och jag) försöker läsa in värden i det stjärnorna säger eller skriver, som faktiskt inte existerar.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Hela det här inlägget är kanske ett bevis på att massa läsare (som du och jag) försöker läsa in värden i det stjärnorna säger eller skriver, som faktiskt inte existerar.
Självklart tolkar vi vad de säger/skriver baserat på våra erfarenheter av dem. Bara att Stoner känner sig tvingad att skriva något syrligt tycker jag säger en hel del om hans person.

heggeli

gubbjävel
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
Aprilia rsv
P€RRA;5691821 skrev:

Det var ju i så fall det enda han lyckades besegra Stoner i. :hihi

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
P€RRA;5691917 skrev:
Självklart tolkar vi vad de säger/skriver baserat på våra erfarenheter av dem. Bara att Stoner känner sig tvingad att skriva något syrligt tycker jag säger en hel del om hans person.
Byt ut erfarenheter mot fördomar så blir det rätt.

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
P€RRA;5691917 skrev:

Konstigt att Stoner enligt dej känner sej tvingad men det Rossi säger från början bara får beröm. Det är väl isf. Rossi som kände sej tvingad att slänga ur sej nåt när han inte längre kunde slå Stenis. Han kunde ju faktiskt inte slå honom de sista säsongerna.
Ååååååh, varför bryr jag mej ens om att skriva detta. Visar bara att jag är en idiot :död:
Ursäkta, fortsätt med det ni höll på med. :krama

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Istället för att svara på enskilda inlägg ovan vore det intressant att höra era teorier om varför Stoner skrev det han gjorde?

(@radare: Snälla, sluta berätta vad som är rätt när du inte har en aning om vad folk baserar sina åsikter på. Tack.)

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
P€RRA;5692041 skrev:
Istället för att svara på enskilda inlägg ovan vore det intressant att höra era teorier om varför Stoner skrev det han gjorde?

(@radare: Snälla, sluta berätta vad som är rätt när du inte har en aning om vad folk baserar sina åsikter på. Tack.)

Han kanske fick en fråga om varför Rossi skrev som han gjorde.

emullo

Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
P€RRA;5692173 skrev:
Nej, han fick ingen fråga. Han skrev sin kommentar på Twitter och länkade till http://www.motogp.com/en/news/2013/rossi+dainese+magazine

Så frågan kvarstår: Varför kände han sig tvingad att kommentera?

Hade inte du kommenterat om du var i Stoners sits menar du? :)
Stoner är ledig och har all tid i värden att läsa och skriva kanske?

Sen tror jag att Stoners kommentar är klockren. Garanterat att Rossi känner sig lite mer säker på pallplatser nu när Stoner är borta. Vad tror du?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hade inte du kommenterat om du var i Stoners sits menar du? :)
Stoner är ledig och har all tid i värden att läsa och skriva kanske?

Sen tror jag att Stoners kommentar är klockren. Garanterat att Rossi känner sig lite mer säker på pallplatser nu när Stoner är borta. Vad tror du?
Kanske mer för att han är tillbaka på Yamaha?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA