Han är väl manager för Pedrosa så det är väl rätt givet att han agerar på det sättet och något man får ha i åtanke när man läser hans uttalanden i ämnet?
Vilket åtminstone inte hjälpt/kommer hjälpa fimpen till någon MGP titel
Han är väl manager för Pedrosa så det är väl rätt givet att han agerar på det sättet och något man får ha i åtanke när man läser hans uttalanden i ämnet?
Vilket åtminstone inte hjälpt/kommer hjälpa fimpen till någon MGP titel
... än.
Vinner inte Pedro i år kommer han aldrig att göra det.
Fast så sa "vi" väl förra året också, & året innan det..
Såhär blir översättningen:Det känns som att läsa något skrivet av Yoda när man kör google translate men det stod en del intressant i den.
Nu har jag faktiskt inte så jättestor koll på vad dessa grabbar tjänar men har svårt att tänka mig att Cal bara tjänar runt 300k. Sen kan det i och för sig tillkomma pengar från sponsorer. Jag hade gissat på runt två millar iallafall.
Euro!...har svårt att tänka mig att Cal bara tjänar runt 300k...hade gissat på runt två millar iallafall.
Så klart! Tiden då man kunde styra när något skulle publiceras är förbi.
Ett par dagar efter att nyheten kom ut...och nu går plötsligt artikeln på Motorrad att läsa, av en händelse EFTER motoGp.coms lansering av nyheten.
Forward Racing ryktas ha gjort den smartaste dealen på länge då de ska ha slutit avtal med Yamaha om att få leasa årets Tech3 hojar för nästa säsong och köra dem som icke MSMA hojar och med Dornas Magnetti Marelli ECU. Skitsmart!
De får bra hojar och får köra med 24 liter soppa samt att flera förare måste vara intresserade av att köra en sådan hoj - som borde spöa Ducatis fabrikshojar. Smart för Yamaha för de får tillgång till den nya ECUn och kan kika på hur den funkar inför framtiden.
Inga Yamaha-motorer
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |