Stoner, Pedrosa och Elias. Finns det några andra?Bara att gratulera roadracingen för Alberto Puig är sjuherrans talangscout som kan göra mycket gott för sporten i sina nygamla roll.
Stoner, Pedrosa och Elias. Finns det några andra?Bara att gratulera roadracingen för Alberto Puig är sjuherrans talangscout som kan göra mycket gott för sporten i sina nygamla roll.
Ptjaa, han leder väl Red Bull MotoGP Academy så de flesta förare med den skolan i sitt CV har väl till en viss del Puig att tacka? Jag tror inte det finns någon anledning att betvivla Puigs förmåga att vaska fram, träna och promota unga talanger och hans nya ansvar för att göra racing populärt på den ur marknadssynpunkt så viktiga asiatiska kontinenten är inget oviktigt uppdrag, lämpligt som en reträttpost för en besvärlig föredetting.Stoner, Pedrosa och Elias. Finns det några andra?
Ja, vi är helt klart överens om att det i Puigs meritlista i depåboxen finns betydligt fler plumpar i protokollet, de Du nämner plus ett antal till där Puig förefaller försvara "sin" förare in absurdum och handla först utan att överväga konsekvenserna för andra förare/HRC. Förståeligt, mänskligt och till och med rörande, däremot knappast strategiskt riktigt i alla lägen......Den mediokra GP föraren Puig ( Ynka 1 vinst o 9 pallplatser i sin GP karriär) har bl.a gjort sig känd för att snabbt gå ut och försvara Pedrosa då denne torpederade Nicky den 15/10 2006 på Estoril. Och häpnadsväckande hävdade människan till spansk media att det var Nickys fel! All cred till Puigs hårda arbete med att vara mentor till Pedrosa, men jag är ofta tveksam till hans metoder.
Puig verkar ha fått sparken som Pedrosas manager
Stoner, Pedrosa och Elias. Finns det några andra?
Hemma hos: Jorge Lorenzo
haha Jlo Kungen
Dani är en självklar toppförare, men de andra två är jag mer tveksam till. Av andelen topp tio förare de senaste åren så är det inte så många som Puig "hittat".De flesta förare som kommit fram i 125, 250, Moto3 och Moto2 med hjälp av Repsol-pengar. Denna säsong Dani och Hiroshi Aoyama i MotoGP. Även Bradley under tidigare delar av hans karriär.
Verkar köra Hugh Hefner style.
Just det verkar inte vara Jorges stil, finns väl risk att det är Monster som hyrt in modeller
Mmh, monster ser ju ut att ha haft ett par fingrar med i den där videon... En kyl full med Monsterblask, stora fula neonmonsterskyltar i gymmet osv...
Har för mig att de spelade in detta veckan efter Barcelonas GP. Enligt säkra uppgifter innehåller utomhuspoolen en hydrauliskt manövrerad och vattenavtätad storbilds-TV. När man ligger i poolen och blir less på utsikten över Barcelona, då trycker man på en knapp och vips stiger denna TV upp ur vattenytan...Badrummet närmast garaget har dessutom glasvägg mot garaget. Detta möjliggör ju var mans dröm - att kunna studera sina leksaker medan man klämmer en tvåa...Inte illa för en "sommarstuga" (Jorge bor egentligen i Lugano, Schweiz).
Satan vilket hus!
Verkar köra Hugh Hefner style.
\Masonit
Klippet borttaget! Nån som har fungerande länk?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|