Vad tror ni, kan det vara en bra förändring/skapa en bättre show?
Det är ju det jag alltid har sagt - STCC var föregångare...!
Därför förutspår jag också att nästa års VM avgörs i en domstol sex månader efter sista tävlingen...
Vad tror ni, kan det vara en bra förändring/skapa en bättre show?
Problemet är ju om MM leder med 51 poäng inför sista loppet, då hjälper inte dubbla poäng. Så om de ska vara riktigt smarta så borde de inte sätta poängskalan i förväg utan anpassa efter förutsättningarna som gäller för det aktuella race:t, helst inte berätta förrän sighting-lap är kört. För en riktig bra show bör de dessutom dela ut poäng för pole, snabbaste varv samt snyggaste omkörning, paraplyflicka samt hjälmlack. Så får tittarna ringa in och rösta fram värdigaste också.Vad tror ni, kan det vara en bra förändring/skapa en bättre show? Ovan text från crash.net
Problemet är ju om MM leder med 51 poäng inför sista loppet, då hjälper inte dubbla poäng. Så om de ska vara riktigt smarta så borde de inte sätta poängskalan i förväg utan anpassa efter förutsättningarna som gäller för det aktuella race:t, helst inte berätta förrän sighting-lap är kört. För en riktig bra show bör de dessutom dela ut poäng för pole, snabbaste varv samt snyggaste omkörning, paraplyflicka samt hjälmlack. Så får tittarna ringa in och rösta fram värdigaste också.
OT nu kanske, men Viasat sänder racet från Laguna Seca 2008 om 10 min, kvällen räddad!
Ana Carrasco har fått till ett kontrakt att köra för RW Racing nästa år!
Inte nog med att byta till Ducati. Nu har även Crutchlow gift sig den 1 jan.
Får se om Crutchlow fortsätter satsa 100% eller 'tröttnar' på att rejsa...
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|