Tror det blir svårt att hitta... Dom ska köra med en vidareutveckling av open hojen nästa år.
Den rikiga factory hojen gör väl debut 2016?
Forward Racing confirmed French rider Loris Baz will join Bradl in 2015 during last weekend’s Magny Cours WSB round."
Är det bara jag som aldrig hade hört talas om Loris Baz innan detta? Följer förvisso inte WSB längre. Någon som vågar uttala sig om hans chanser i kungaklassen?
Är det bara jag som aldrig hade hört talas om Loris Baz innan detta? Följer förvisso inte WSB längre. Någon som vågar uttala sig om hans chanser i kungaklassen?
Intressant läsning angående Kallio och en MotoGP-styrning, saxat ur MCN.
Synd, jag hade gärna sett Kallio i MotoGP igen.
"Mika Kallio missed out on a last minute chance to return to the MotoGP world championship in 2015.
Det som jag tycker ska bli intressant med både Baz och Bradl är att se om någon av dem kommer att vara ens i närheten av de resultat som Aleix Espargaro lyckats prestera på den hojen. Jag menar, han får den hojen att se konkurrenskraftig ut, medan när övriga förare på motsvarande maskinmaterial Edwards/de Angelis kör hojen, så verkar den högst medelmåttig. Är AE rent överjävlig, eller har hojen faktiskt potential att bråka lite med top 10?
Aleix är grym
Det råder det nog inga tvivel om, frågan är bara hur grym med tanke på vad han har lyckats med på sin Forward Yamaha? Är det månne lite Stoner-Ducati-effekt vi ser?
Ska bli kul att se hur en annan etablerad "toppförare" som Bradl lyckas, han borde ju inte vara skitlångt ifrån tycker man. Visst att det är en annan motorcykel som behöver köras på ett annat sätt, men ändå.
svaret får vi under 2015 men är det ngn som förtjänar en "riktig" gp-styrning så är det aleix sen återstår det att se vad han kan göra på suzuki men gör han det lika bra som som han gjort det på en openyamaha så kan det bli riktigt bra om han snabbt lyckas lära sig suzukin!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|