Då bör gode Bradl sitta rätt löst om LCR plötsligt inte bryter 1 mans team ideen och tar in en till cykel !!
Ja, det ante mig väl att CC inte accepterade sin option utan att först ha konsulterat räknestickan, att mitt under brinnande säsong välja att kurera icke akuta problem brukar väl tyda på ett icke allt för brinnande engagemang...
Förmodligen har Ducati varit ekonomiskt välvilligt inställda när hans agent nämnt möjligheten att CC byter keps till LCR samtidigt som friska sponsorpengar till LCR med CC vid styrhalvorna gjort den dealen hyfsad?
Att låta sig köpas ut i stället för att själv bryta optionsavtal är oftast lukrativt, det förefaller gälla racerförare såväl som GD för statliga verk och börs-VD:ar
Att Iannone ville sitta på en rödvit maskin 2015 kan vi nog ana, men jag är nog rätt osäker på att Bradl skulle få en ev andra fabrikare före t ex Redding? Det känns som att Bradl fått sina chanser enligt de som bestämmer i HRC?
Jaja, detta blir än mer intressant när Suzuki annonserar sin besättning, jag vet för närvarande inte om Suzuki ens kommenterat möjligheten att köra två hojar i stället för en?