MotoGP - Tester inför 2007.

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79

Vissa likheter?
100690.jpg

sandstream

Guest
Jag vet att det är OT och kanske inte i linje med en tänkt skärpning på SH men Haydens nya smeknamn är tydligen "Trick Daddy". :rofl
Vart kommer infon ifrån?

Google försöker sig på med att visa ett spårval på Philip Island? :D
http://maps.google.com/maps?f=l&hl=...5.233142&spn=0.013165,0.027122&t=h&iwloc=addr
Har laddat hem Google Earth där man kan mäta saker i satellitbilderna och PI:s raka är 848 meter :)

Tyvärr så är bilderna över de svenska banorna usla och Sviestad är täckt bakom ett moln (typ det enda stället i hela Sverige :mad: ).

Last edited:

Mr. Dante

MaChInE hEaD
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Motocompo -82, Z50A Custom -69, Z50A -70, Z50Jz -79
Ett smeknamn kommer man ju knappast med själv? Det är ju Motogp.com som kallar honom det, eller?

Så om jag kallar någon för mesen så är han automatiskt en mes?

Vet inte om jag tycker några av smeknamnen i MotoGP är speciellt tuffa när jag tänker efter..

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Ett smeknamn kommer man ju knappast med själv? Det är ju Motogp.com som kallar honom det, eller?

Vet inte om jag tycker några av smeknamnen i MotoGP är speciellt tuffa när jag tänker efter..

Tror inte det är motogp.com som har kommit på det då han skriver det som sitt smeknamn på sin egen hemsida.

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
Ingen

Sant, normalt far man smeknamn av sina kompisar. Det finns dock människor med lite kass självdistans som gärna namnger sig själv. Om det är sa i detta fall vet jag inte men man kan ju misstänka.:rolleyes:

sandstream

Guest
Sant, normalt far man smeknamn av sina kompisar. Det finns dock människor med lite kass självdistans som gärna namnger sig själv. Om det är sa i detta fall vet jag inte men man kan ju misstänka.:rolleyes:
Hayden är ju relativt ung och gillar hip-hop så det skulle inte förvåna mig om han suttit i sitt motorhome och funderat fram det alldeles själv :näsblod

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Capirex nöjd
The new Bridgestone race tyres are a step ahead of the ones we had before here in September for the GP, which were already pretty good. Tomorrow we'll also be testing the new qualifying tyres :)

Att även Hoffman av alla är med där uppe!! Säger en del om att d,Antin Ducati/bridgestone är på rätt väg :)

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2741159 Ett smeknamn kommer man ju knappast med själv? Det är ju Motogp.com som kallar honom det, eller?

Jag håller med om att de flesta smeknamne är fåniga men Trick Daddy går ju utanpå det mesta.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...