MotoGP - Tester inför 2007.

sandstream

Guest
Jag håller med om att de flesta smeknamne är fåniga men Trick Daddy går ju utanpå det mesta.
Det enda som är mer pinsamt än att någon har kommit på Trick Daddy är att Hayden själv har med det på sin sajt. Lite självdistans vore inte helt fel.

The Roman Emperor är tuffast.
...och lika träffande som att kalla Anders "Lillen" Eklund för Sveriges Tyson :rolleyes:

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
The Roman Emperor är tuffast.

Nicky har humor o livet blir så mycket roligare om man inte tar sig själv på så stort allvar.. :)

Max är alltid så uppfylld av sig själv och sin storhet att ingen ler kring Max heller.

Den som har roligast vinner :tummenupp

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Satan i gatan vad Oliver Jaque nyper Kawwan i sista snutten :D

våldtog han den lr efter som jag får den här texten när jag trycker på länken This video has been removed due to terms of use violation.:va

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
våldtog han den lr efter som jag får den här texten när jag trycker på länken This video has been removed due to terms of use violation.:va
:D inte så illa men fan nära på!!
youtube verkar att ha ballat ur totalt när man söker på motogp test 2007! Mörkläggning o kartell fasoner från alla team :rolleyes: även det nya från PI går inte att se :confused:

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
hmm.. En LÄNK som funkar än iaf..

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nämen godmorgon. Det smeknamnet har han haft i åratal. Kommer sig givetvis av hans förkärlek för lek på CRF 50:n.
Ja, alla är inte lika betuttade i Trick Daddy så att vi vet hur länge han haft GP-historiens lökigaste smeknamn. Undrar varför du inte använder smeknamnet, du gillar ju att inte kalla folk för sina riktiga namn? :)

Last edited:

sandstream

Guest
Tredje dagens tider:

1. Hayden 1.29,52
2. Butter 1.29,72
3. Capirex 1.30,149
4. Stoner 1.30,206
5. Hofmann 1.30,21
6. Barros 1.30,43
7. Checa 1.30,46
8. Elias 1.30,5
9. Vermeulen 1.30,72
10. Melandri 1.30,80
11. Hopper 1.30,80
12. Nakano 1.30,97
13. Roberts 1.31,10

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Capirex nöjd
The new Bridgestone race tyres are a step ahead of the ones we had before here in September for the GP, which were already pretty good. Tomorrow we'll also be testing the new qualifying tyres :)

Att även Hoffman av alla är med där uppe!! Säger en del om att d,Antin Ducati/bridgestone är på rätt väg :)
Trettiosjunde inlägget från dig om Bridgestone. Trettiosju. 37.

Spookie...

:3freak

Fast vad kan man förvänta sig av någon som kallar sin storebror för T-Baby?
T-Baby och Trick Daddy.

:rofl :jisses

Last edited:

sandstream

Guest
Är sista dagens tider ett bevis för att Michelin har ett väldigt bra kvaldäck?
Känns nästan så då Honda test efter test ligger i "mitten" tills sista dagen då de är snabbast.

Trettiosjunde inlägget från dig om Bridgestone. Trettiosju. 37. Spookie... :3freak
Nästan mer spookie att du orkar ta reda på hur många inlägg det är :rolleyes:

GAMMA

Trasig
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Promenadhoj, forthoj, smutshoj.
Trick Daddy, Doctor, Go Show, Roman Emperor, Capirex etc

Nästan varenda medlem på SH har hittat på sitt användarnamn/smeknamn själv.......så hur orkar ni bry er om världens bästa motorcyklisters smeknamn?
:va

Så länge de inte byter inför varje säsong så spelar det ingen roll om man vill kallas för ngt så fånigt som Doktor.

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Trick Daddy, Doctor, Go Show, Roman Emperor, Capirex etc

Nästan varenda medlem på SH har hittat på sitt användarnamn/smeknamn själv.......så hur orkar ni bry er om världens bästa motorcyklisters smeknamn?

Så länge de inte byter inför varje säsong så spelar det ingen roll om man vill kallas för ngt så fånigt som Doktor.
Det finns, som med allt, grader av töntighet även bland smeknamn. Trick Daddy ger ordet töntigt en ny och tidigare okänd innebörd. Klart det måste uppmärksammas.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2742574 Trick Daddy, Doctor, Go Show, Roman Emperor, Capirex etc

Jag bytte till mit riktiga namn eftersom det var lökigt med smeknamn så jag kan hoppa på Hayden bäst jag vill. :D ;)
Sedan är ju Trick Daddy i en ny dimension av töntighet, tycker jag.

Angående testerna på PI så visar det att test är test oich race är race, dvs Suzuki kommer nog falla bakåt när det blir crunch time. Intressant om man fått reda på deras bästa tider på racedäck eller hur deras eventuella racesimulationer gick.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Är det bara jag som reagerar på att Hoffmann faktiskt kör riktigt fort?:va

sandstream

Guest
Angående testerna på PI så visar det att test är test oich race är race, dvs Suzuki kommer nog falla bakåt när det blir crunch time. Intressant om man fått reda på deras bästa tider på racedäck eller hur deras eventuella racesimulationer gick.
Hoppas självklart att du har fel och att Suzuki kan vara med där uppe även när det är race och slåss med Honda, Yamaha och Ducati.

De tider som Suzuki själva går ut med officiellt stämmer inte med dem som tex motogp.com redovisar.

Chris Vermeulen shaved nearly two seconds off his lap-times over the three days and completed his fastest ever lap of the circuit, with a 1’30.30, during his 79 laps today.

John Hopkins was pleased with the test but frustrated with his end result, and believes he can find more from the GSV-R when the team return to race. He clocked up 55 laps today and recorded his quickest ever lap of the circuit with a time of 1’30.60.

Det skulle isf placera Vermeulen före Barros på en 5:e plats men det är ju inget att hänga läpp för.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept