Chris Ash
Kapten Gars
The Roman Emperor är tuffast.
Det enda som är mer pinsamt än att någon har kommit på Trick Daddy är att Hayden själv har med det på sin sajt. Lite självdistans vore inte helt fel.Jag håller med om att de flesta smeknamne är fåniga men Trick Daddy går ju utanpå det mesta.
...och lika träffande som att kalla Anders "Lillen" Eklund för Sveriges TysonThe Roman Emperor är tuffast.
Fast vad kan man förvänta sig av någon som kallar sin storebror för T-Baby?Det enda som är mer pinsamt än att någon har kommit på Trick Daddy är att Hayden själv har med det på sin sajt. Lite självdistans vore inte helt fel.
The Roman Emperor är tuffast.
Låter som att någon/några har lyssnat på lite för mycket gangster-rap och sett Boyz N The Hood lite för oftaFast vad kan man förvänta sig av någon som kallar sin storebror för T-Baby?
Satan i gatan vad Oliver Jaque nyper Kawwan i sista snutten
Har kanske med upphovsrätt att göra, Youtube har stora problem med det.våldtog han den lr efter som jag får den här texten när jag trycker på länken This video has been removed due to terms of use violation.
inte så illa men fan nära på!!våldtog han den lr efter som jag får den här texten när jag trycker på länken This video has been removed due to terms of use violation.
hmm.. En LÄNK som funkar än iaf..
Nämen godmorgon. Det smeknamnet har han haft i åratal. Kommer sig givetvis av hans förkärlek för lek på CRF 50:n.Jag vet att det är OT och kanske inte i linje med en tänkt skärpning på SH men Haydens nya smeknamn är tydligen "Trick Daddy".
Ja, om nu Rom kan intagas på en liten moped.The Roman Emperor är tuffast.
Ja, alla är inte lika betuttade i Trick Daddy så att vi vet hur länge han haft GP-historiens lökigaste smeknamn. Undrar varför du inte använder smeknamnet, du gillar ju att inte kalla folk för sina riktiga namn?Nämen godmorgon. Det smeknamnet har han haft i åratal. Kommer sig givetvis av hans förkärlek för lek på CRF 50:n.
Trettiosjunde inlägget från dig om Bridgestone. Trettiosju. 37.Capirex nöjd
The new Bridgestone race tyres are a step ahead of the ones we had before here in September for the GP, which were already pretty good. Tomorrow we'll also be testing the new qualifying tyres
Att även Hoffman av alla är med där uppe!! Säger en del om att d,Antin Ducati/bridgestone är på rätt väg
T-Baby och Trick Daddy.Fast vad kan man förvänta sig av någon som kallar sin storebror för T-Baby?
Nästan mer spookie att du orkar ta reda på hur många inlägg det ärTrettiosjunde inlägget från dig om Bridgestone. Trettiosju. 37. Spookie...
Det finns, som med allt, grader av töntighet även bland smeknamn. Trick Daddy ger ordet töntigt en ny och tidigare okänd innebörd. Klart det måste uppmärksammas.Trick Daddy, Doctor, Go Show, Roman Emperor, Capirex etc
Nästan varenda medlem på SH har hittat på sitt användarnamn/smeknamn själv.......så hur orkar ni bry er om världens bästa motorcyklisters smeknamn?
Så länge de inte byter inför varje säsong så spelar det ingen roll om man vill kallas för ngt så fånigt som Doktor.
Jag bytte till mit riktiga namn eftersom det var lökigt med smeknamn så jag kan hoppa på Hayden bäst jag vill.2742574Trick Daddy, Doctor, Go Show, Roman Emperor, Capirex etc
Nästan varenda medlem på SH har hittat på sitt användarnamn/smeknamn själv.......så hur orkar ni bry er om världens bästa motorcyklisters smeknamn?
Så länge de inte byter inför varje säsong så spelar det ingen roll om man vill kallas för ngt så fånigt som Doktor.
Hoppas självklart att du har fel och att Suzuki kan vara med där uppe även när det är race och slåss med Honda, Yamaha och Ducati.Angående testerna på PI så visar det att test är test oich race är race, dvs Suzuki kommer nog falla bakåt när det blir crunch time. Intressant om man fått reda på deras bästa tider på racedäck eller hur deras eventuella racesimulationer gick.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|