GSXR1100R
The older i get the faster i was
Hayden hit och Rossi dit, faktum kvarstår att Bayliss blåste ifrån hela världseliten i dag, undrar om Ducati teamet har myror i skallen nu, dom har ju redan bokat in Crazy Stoooned som pilot nästa år.
Så man är bäst trots att bästa föraren kommer 3:a i totalen, teamet 3:a och tillverkaren 3elwe skrev:2577133Ja, vad var det ja sa!!!!
Standardklassen Supersport? Wow, du är verkligen grym på det här*Superlight* skrev:2576910Frågan är väl vad Suzuki gör i kungaserien överhuvudtaget..., med så mediokert resultat![]()
Dom borde hålla sig till Standard klassen Supersport där dem hör hemma...![]()
Och du tror att vi hade fått se samma resultat om inte Rossi kraschat?GSXR1100R skrev:2577240Hayden hit och Rossi dit, faktum kvarstår att Bayliss blåste ifrån hela världseliten i dag, undrar om Ducati teamet har myror i skallen nu, dom har ju redan bokat in Crazy Stoooned som pilot nästa år.
GSXR1100R skrev:2577240Hayden hit och Rossi dit, faktum kvarstår att Bayliss blåste ifrån hela världseliten i dag, undrar om Ducati teamet har myror i skallen nu, dom har ju redan bokat in Crazy Stoooned som pilot nästa år.
sandstream skrev:2577261...
Och du tror att vi hade fått se samma resultat om inte Rossi kraschat?
Ska kolla varvtiderna.MagnusK skrev:2577280Det tror jag, Capirossi tog varvrekord. Inte troligt att Hayden eller Rossi som började så rent ut sagt dåligt skulle köra så mycket snabbare än ett nytt varvrekord. Kanske att Hayden skulle jagat hårdare men Rossi tror jag var ute ur leken sedan starten, kolla bara på hans varvtider.
sandstream skrev:2577290Ska kolla varvtiderna.
EDIT: Frågan är om Rossi hoj var helt okej efter vurpan. Skitsamma!
sandstream skrev:2577261
Så man är bäst trots att bästa föraren kommer 3:a i totalen, teamet 3:a och
tillverkaren 3![]()
sandstream skrev:2577261Standardklassen Supersport? Wow, du är verkligen grym på det här![]()
sandstream skrev:2577261Och du tror att vi hade fått se samma resultat om inte Rossi kraschat?
Triggerhappy skrev:2577275Vi satt å hurrade i soffan när Ducati(Capirossi) bromsade om Hayden....jag är en dålig radfyrataliban *skäms*
![]()
Triggerhappy skrev:2577275Vi satt å hurrade i soffan när Ducati(Capirossi) bromsade om Hayden....jag är en dålig radfyrataliban *skäms*
![]()
Dr.Bike skrev:2577328Men för he-te! Hayden SLÄPPTE ju förbi Capirex för att få arbetsro!
Spekulationer eller kalla fakta, om Rossi hade hållt sig på hjulen hade han i bästa fall klarat av en tredjeplats, men nu blev det ju inte så.sandstream skrev:2577261
Och du tror att vi hade fått se samma resultat om inte Rossi kraschat?
*Superlight* skrev:2577329
![]()
![]()
![]()
![]()
Pinky skrev:2577337T o m jag som inte bryr mig det minsta om vem som vinner noterade dock att Hayden släppte honom för att få arbetsro. Vem hade inte gjort samma sak?
*Superlight* skrev:2577353och vem är det nu som tar detta på allvar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Swedie skrev:2577379Hayden har kört stabilt hela säsongen, nästan lite strategiskt kanske.
Rossi körde för vinst hela tiden.
Rossi ÄR den bättre förare, men Hayden kamma helt enkelt hem det.
Grattis Hayden!
*Superlight* skrev:2577353och vem är det nu som tar detta på allvar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |