Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
sandstream skrev:2577903Rossi om Hayden efter racet:
All I can say now is a big 'congratulations' to Nicky because he is a great guy, a great rider and he is the World Champion because he has been the best this year.
Triggerhappy skrev:2577275Vi satt å hurrade i soffan när Ducati(Capirossi) bromsade om Hayden....jag är en dålig radfyrataliban *skäms*
![]()
Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.Neutral skrev:2577007Fakta är dock att ingen i modern tid vunnit VM med så få segrar och så lite poäng, KRJr hade 4/258 mot Nickys 2/252.
Nyteknik skrev:...
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Nyteknik skrev:2577936Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Madhonda skrev:2576949vad snackar du för jävla skit!!!!!!
Eller är inlägget ett skämt,eftersom varje jävla ord börjar med stor bokstav.
När världens bästa rr-förare går omkull då jublar man inte...då fäller man tårar.
Har du det inspelat så kolla i ett par av vänsterkurvorna hur framhjulet glider och tippar när han fångar upp det igen ... Det är varven innan han tvingas se Capirex åka ifrån honom.sandstream skrev:2577717Jag har ju som bekant dåliga linser men jag såg inga tendenser till framhjulssläpp.
Och du Elwe, förklara nu hur Ducati kan vara bäst när det bara kommer 3:a i alla tre sammandragen (förare, tillverkare och team)!
Sen till alla som ska skriva Bayliss, det ska vara två S![]()
Criville vann sex lopp -99 och tog 267 poäng, 47 mer än tvåan.Palmas skrev:2577933Sämsta VM-segraren genom tiderna tycker jag att Criville var, han mäktade bara med en seger i vakumet efter Doohan
Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.Axxexs skrev:2578106...
Alla verkar dock ha haft fel!?![]()
Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?![]()
Lika intressant att Kenny jr inte är med på fler topp 5 än två styck! Kanske väntat av alla att Kenny jr skulle gå såpass bra -06 på privat hondanNeutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.![]()
Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?![]()
Ett visst tvång att lista teamkompisen och landsmän syns väl tycker jag, mer intressant vilka som saknas då.RedBaron skrev:2578142Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |