Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
Vad jag kan se på bandet, så liknar dom närmast frågetecken, samt att ett ton fjärilar är på väg ut ur boxen..gthyni skrev:2577870syndes det i TV att HRC jublade när Rossi föll? syndes pa skärmen i motorstadion iaf.
moralkaka?
sandstream skrev:2577903Rossi om Hayden efter racet:
All I can say now is a big 'congratulations' to Nicky because he is a great guy, a great rider and he is the World Champion because he has been the best this year.
Triggerhappy skrev:2577275Vi satt å hurrade i soffan när Ducati(Capirossi) bromsade om Hayden....jag är en dålig radfyrataliban *skäms*
Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.Neutral skrev:2577007Fakta är dock att ingen i modern tid vunnit VM med så få segrar och så lite poäng, KRJr hade 4/258 mot Nickys 2/252.
Nyteknik skrev:...
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Nyteknik skrev:2577936Så tröstar jag mig också: NH är den sämste mästaren genom tiderna.
Är mycket nyfiken på att läsa Rossis post-race kommentar.
Madhonda skrev:2576949vad snackar du för jävla skit!!!!!!
Eller är inlägget ett skämt, eftersom varje jävla ord börjar med stor bokstav.
När världens bästa rr-förare går omkull då jublar man inte...då fäller man tårar.
Har du det inspelat så kolla i ett par av vänsterkurvorna hur framhjulet glider och tippar när han fångar upp det igen ... Det är varven innan han tvingas se Capirex åka ifrån honom.sandstream skrev:2577717Jag har ju som bekant dåliga linser men jag såg inga tendenser till framhjulssläpp.
Och du Elwe, förklara nu hur Ducati kan vara bäst när det bara kommer 3:a i alla tre sammandragen (förare, tillverkare och team)!
Sen till alla som ska skriva Bayliss, det ska vara två S
Criville vann sex lopp -99 och tog 267 poäng, 47 mer än tvåan.Palmas skrev:2577933Sämsta VM-segraren genom tiderna tycker jag att Criville var, han mäktade bara med en seger i vakumet efter Doohan
Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.Axxexs skrev:2578106...
Alla verkar dock ha haft fel!?
Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?
Lika intressant att Kenny jr inte är med på fler topp 5 än två styck! Kanske väntat av alla att Kenny jr skulle gå såpass bra -06 på privat hondan Ser ut som kompislistan, inga seriösa svar som givits tillbaka enligt mig.Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.Neutral skrev:2578124Intressant, Rossi i topp överallt och Hayden syns inte till (inte ens på Danis lista). Nakano med nästan överallt men inte på RdP:s lista.
Så, vad har de för mail-adresser nu då?
Ett visst tvång att lista teamkompisen och landsmän syns väl tycker jag, mer intressant vilka som saknas då.RedBaron skrev:2578142Intressant att Hopper rankas så högt av sina kollegor.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|