amullo
Italiensk Allroad
Nyteknik skrev:2578678Nej, det har jag svårt attt se att ”ni” kan vara. Om du frågar merparten av de aktiva RR-förarna på det här forumet om de tycker att rätt förare vann så är jag ganska övertygad om att du får ett nekande svar. Däremot verkar Hayden gå hem i stugorna bland den okunniga pöblen som tycker det är fräsigt med Fireblade och vita tänder under en cool keps.
Så Rossi borde ha vunnit bara för att det är Rossi då eller?
Det känns som att man vill ändra på reglerna då en av favoriterna misslyckas.
Missförstå mig rätt. Jag gillar Valentino! Han är en av de skönaste (om inte DEN skönaste) personligheterna i RR oavsett klass. Sjuveraktig, har djävlar anamma och är en helt SJUKT snabb kille. Han har ett avväpnande sätt och bjuder på sig själv.
Nicky har lite för amerikanskt påbrå med lite mer överlägsen stil. Han lämnar lite för besk eftersmak i min mening.. Lite gnällig över saker han inte kan påverka.
Men saken är avgjord. Han vann inte mest, men han höll sig på hjulen. Skulle ENBART hastigheten på hojen vara av betydlese kan vi ju skippa racen och säga att kvaltiderna är viktigare.. Bäst kval = mer poäng..
Race är race.. Med serievinst innebär att man måste vara konsekvent och ta sig i mål i alla eller de flesta race. Det gjorde Nicky, men inte Rossi.