Robz
Guest
nej, hojen har aldrig varit påställd
K7:an är EU3.........
Räcker nog till 2011 som sagt:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3329871&postcount=78
nej, hojen har aldrig varit påställd
då har man fixat det me min r6-06 .. jag var tvungen att göra detta på min
Hmmm... fortfarande osäkert ang. utlandshojar - endast "Lime" som uttalar att det är OK om "satt i trafik" i annat EU-land...
http://forum.svmc.se/showpost.php?p=14251&postcount=4
Ur SMCs/McRFs svar framgår detta ej.
""
Motorcyklar tillverkade enligt EU 2 måste ställas i trafik före årsskiftet. Om detta inte görs kommer de aldrig att kunna komma in i systemet säger Per Johansson, VD för McRF.
""
VEMS system?? Sveriges eller EUs
Hur vet man om hojen är en EU2 eller EU3.
Någon som vet hur det är med GSXR 600-05, jag ringde VV i dag, enligt dom skulle den vara ok...till 99% son hon sa. Men jag vill ju veta till 100%
Ringde senare till KGK suzuki, där vart jag runt kopplad i tio minuter, ingen verkar ju veta!
Hur vet man om hojen är en EU2 eller EU3.
Någon som vet hur det är med GSXR 600-05, jag ringde VV i dag, enligt dom skulle den vara ok...till 99% son hon sa. Men jag vill ju veta till 100%
Ringde senare till KGK suzuki, där vart jag runt kopplad i tio minuter, ingen verkar ju veta!
Då var det som jag troddeJag har snackat med vägverket idag & har motorcykeln varit i trafik inom EU innan är det GRÖNT
Alltså. Jag har lite wirre i kroppen nu och därmed har hjärncellerna tagit lite semester...
Men har jag uppfattat detta fel om jag säger att detta gäller bara hojar som ALDRIG har varit i trafik. Så oavsett om du har en hoj från 98 eller vad det nu är så sålänge den har varit påställd nån gång så är inte detta nåt som man behöver bry sig om. Rätt?
Ja det räcker att de någon gång har varit i trafik.
Konstigt att det inte hörts mer om detta.
Har du inte haft den påställd innan i år då?
Min R1 -06 e klassad enligt EU3 som jag förstått de, men den va ändå tvungen att ställas i trafik innan nyår. Så nu har den vatt påställd å äntligen kan man sova luuungt ! Lycka till alla andra.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|