EmiliosFantomen
Guest
Surströmmingsspad i friskluftsinsläppet eller liknande.
Då får han skrota bilen.......
Billigt hämdbus.....
Koppleri
Surströmmingsspad i friskluftsinsläppet eller liknande.
Då får han skrota bilen.......
Billigt hämdbus.....
Det alltså inte heller bevisa att han smet från olycksplatsen?
Igår fick jag brev från åklagaren, hon tyckte inte att brott kunde styrkas pga han uppfattade inte att han prejjade mig av vägen, det var inte meningen att knuffa mig i diket och han farade för sitt liv när han smet från olycksplatsen. Så nu vet vi att det är fritt fram att göra vad man vill i trafiken så länge man sitter i en bil och tar ut sina aggresioner på motorcycklister.
//Fredde
Igår fick jag brev från åklagaren, hon tyckte inte att brott kunde styrkas pga han uppfattade inte att han prejjade mig av vägen, det var inte meningen att knuffa mig i diket och han farade för sitt liv när han smet från olycksplatsen. Så nu vet vi att det är fritt fram att göra vad man vill i trafiken så länge man sitter i en bil och tar ut sina aggresioner på motorcycklister.
//Fredde
Brott eller inte, men om han erkänner att var han som prejjade ned dig så måste man väl kunna få skadestånd eller ersättning i alla fall. Civilmål kanske, via ditt försäkringsbolag?
Ska överklaga tills det inte går längre, sen kommer det komma ut en varningstråd.
spelar väl ingen roll då bilen sannolikt var stulen av "EJ BLONDA"
skämt o sido... bra gjort iallafall
Vad i helvete. Gubbjävel!
Varför inget hembesök? Dabba skiten ur den jäveln. Det är han väl ändå värd efter ett dråpförsök samt en rad lögner.
Hade detta hänt mig så hade den jäveln garanterat fått pisk. Allt medan jag befann mig på betryggande avstånd med klanderfritt alibi.
från botten av mitt hjärta : FUCK U jävlabonnläpp!!!
Lågutbildade föräldrar skapar fördomsfulla nötter som du....
återigen..fuck u min vän
då en bilist försökte trycka in oss i ett räcke( jag och en kompis, vid en omkörning). En tredje mc körde bakom och såg allt. Vi anmälde, utan resultat. Han hade inte sett några motorcyklar.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |