Jag står för att jag tycker att hotellet Blaue Ecke är det bästa alternativet i Nürburgring-området, även om det finns billigare enklare hotell och privata alternativ. De vet jag för att jag har själv har varit med och sett till att det blivit så. Jag vet inte när och om Patrik har varit där någon gång, eller ens övernattat, men mycket har hänt, senaste ombyggnaden avslutades i våras.
Men jag kan ha missat något, trots att jag varit trogen gäst i området sedan -83, så kom gärna fram med bättre, fräschare och mer prisvärda alternativ, så är jag i så fall den första att erkänna att jag har fel.
Tills dess kommer jag att fortsätta att rekommendera Blaue Ecke som samlingplats för svenska motorcyklister på Nürburgring. Nyrenoverat, prisvärt, grymt bra service. Man tar hand om gästerna, speciellt de svenska
Som prenumerant på eran tidning ska jag säga att det du bör tillägga i dina artiklar att du själv är ägare i Blaue Ecke så att VI läsare kan förstå varför du nämner stället. Inte är det med kritiska ögon du gör det.
Sen att jag beställde en prenumeration via er hemsida den 20 januari tror jag det var. Där valde jag att få Aktuell utgåva, dvs januari numret som K5'an var med i.
Inte fick jag något januari nummer, lika lite fick jag en notifikation om att jag inte skulle få någon heller. Förträffligt dåligt. Jag ska inte nämna mitt yrke, men där jobbar vi på ett helt annat sätt emot våra kunder. Usel kundservice.
På mässan såg jag en del nummer av januari utgåvan. Skicka mig någon av dem, eller bli av med en prenumerant.
Ursäkta min ilska att dra en förhastad slutsats som säkert inte gynnar mig som konsument det minsta, men jobbar ni med "goodwill"?