Jag tycker det är grymt oseriöst av KTM att inte hjälpa en kund vars mc havererat! Visst ts har kört en bit med varningslampan tänd för lågt oljetryck. Men va fan generalagenten om nån borde väl vara intresserad av VARFÖR den tappat oljetryck?! Kan ju vara en barnsjukdom som kommer drabba fler och som måste åtgärdas.
Sen att toknobba pga att hojen har moddats på grejer som knappast kan påverka lågt oljetryck, det är för dåligt! Ryker garantin om du byter kåpglas, blinkers, sadelöverdrag?
Nej varför inte bara dela på kostnaden? Hur många tilltänkta kunder har inte läst denna sorgliga historia och KTMs iskalla ställningstagande?
Nej fy fan säger jag!
KTM (Kanske Tusen Mil) borde byta namn till KFM (Knappt Femhundra Mil).!
tja, ja bemötandet va rent skit faktiskt. de sa såhär till mig typ OCH notera att jag kom aldrig till att jag kört med någon oljelampa! det fick de aldrig höra jag blev avfärdar långt innan dess.
De sa såhär. vi har ALDRIG någonsin haft problem med oljetryck i våra 790 duke, garantin sägs upp samma stund du bygger om hojen sen va det typ "vi kan tyvärr inte göra något hejdå"
han brydde sig verkligen inte ett piss, sånt hör man ju på tonen på folk med. Detta va en vanlig dag på kontoret bara.
han ville typ inte ens höra vad som va moddat, han visste att om något är moddat då tar ansvaret slut där och då.
haha ja, jag va förvånad med även om jag blivit varnad