Om du tittar här: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=176893tycker det är så snurrigt det här med motstånd hit och relän dit!! Kan väldigt lite om el...
Håller på med att byta till diodblinker (LED!?! )på min 600rr 03-04
Har köpt hotbodies framblinkers men inte skaffat några bak än..
Någon som gjort detta till samma hoj måste det väl finnas här.. (och fått det att funka)
Grymmt tacksam för hjälp, börjar fan undra vad jag gett mig in på
/ Patrik
Standardfel.Någon som har tips på vad som kan vara fel?
Standardfel.
Ta bort indikatorglödlampan för blinkers så funkar det..
Vill du ha en elteknisk förklaring till varför kan jag kladda ihop en sån..
Som Arne Anka så poetiskt utrycker det: Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter..Tack! Ska pröva att göra det. Om man önskar att ha kvar indikatorlampan, finns det några enkla lösningar för detta?
Nån som kan tala om för mig var blinkers relät på en honda 600rr 03:a sitter?
Har kollat sprängskiss på hojen men hittar inte än då... Hör inte att det klickar någonstans heller....
Mvh
Patrik
En fråga. Om man nu kopplar in ett nytt relä och indikatorlampan slutar blinka, då blir man väl inte godkänd vid besiktningen va?
På bil - nej..
Antar att samma gäller för mc..
Allmän fråga: SKA JAG GÖRA EN LATHUND FÖR HUR BLINKERS FUNKAR (med och utan LEDar) OCH LÄGGA UPP DEN NÅNSTANS??? Inkl inkoppling av indikatorlampa.
Är det ett önskemål?
På bil - nej..
Antar att samma gäller för mc..
Allmän fråga: SKA JAG GÖRA EN LATHUND FÖR HUR BLINKERS FUNKAR (med och utan LEDar) OCH LÄGGA UPP DEN NÅNSTANS??? Inkl inkoppling av indikatorlampa.
Är det ett önskemål?
Jo jag har läst det men först och främst måste jag veta hur den kopplas in. Vad menas med "Fitting like an adapter"? Svart/Svart mot blinkers? Gul/Gul mot blinkers? Svart/Gul?
.
"Färger hit" och dit...Jo jag har läst det men först och främst måste jag veta hur den kopplas in. Vad menas med "Fitting like an adapter"? Svart/Svart mot blinkers? Gul/Gul mot blinkers? Svart/Gul?.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|