My MC Video

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
rookie misstaget har du iaf gjort ;)

namn på regskylten, lättare å komma ihåg namn och bokstäver än reg nummer. nu kan du ju inte brassa helvete med dina leveranser av kuvert å annats viktigt ;)

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
varför kan inte folk ta sådant här för vad det är !!!

det e ingen som klagar och hackar på regissören av Beck när han gjorde en film med en kille som smuglade knark över öresundsbron..

tycker det var väldigt underhållande och bevis på goda kunskaper i filmskapande !!

jag vet inte vad det är med folk , om det är avundsjuka eller är det bara svårt att ge beröm ibland ?

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Skönt o se några positiva kommentarer :)
Iallafall, im back!

Har varit ute o filmat lite o här är en kort video på del2
check it out in HD
(finns på första sidan).....

Last edited:

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Iallafall, im back!

check it out in HD

Börjar bli dags för upföljaren nu!!! Tycker du ska köra småfilmer med samma längd som 1:an (kanske lite längre). Så gör du en hel serie... :tummenupp

Har du manus eller kör du bara lite impro?

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
varför kan inte folk ta sådant här för vad det är !!!

det e ingen som klagar och hackar på regissören av Beck när han gjorde en film med en kille som smuglade knark över öresundsbron..

tycker det var väldigt underhållande och bevis på goda kunskaper i filmskapande !!

jag vet inte vad det är med folk , om det är avundsjuka eller är det bara svårt att ge beröm ibland ?

Wallander:rolleyes:

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Borta...
Iallafall, im back!

check it out in HD

Bra filmer. Du är duktig och talangfull. Få som är det, du har tur! Dock otur att du föddes som pakistanier och bor i Sverige, då får man inget annat göra än att ha städjobb och titta ner i marken, annars sticker det i ögonen på oss.

Här med får du lite mer stöd från Malmö. Kändes som min plikt att ge dig det, trots att jag knappt skriver här längre. Känner dock att du redan hajjat galoppen för hur folk fungerar och behöver inte kommentera detta vidare :)

Stå på dig!

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
Thanx :)
:tummenupp Bra filmat!

Se fram imot mer.

Grymt Shiiiet som vanligt! keep it up!!!

I will

uppføljaren kommer snart det blir roligare med korta video då o då det blir lite spænning i de hela!
Jag kør utan manus o tænker ut allt i huvudet hur jag vill ha det innan jag børjar filma något!

Börjar bli dags för upföljaren nu!!! Tycker du ska köra småfilmer med samma längd som 1:an (kanske lite längre). Så gör du en hel serie... :tummenupp

Har du manus eller kör du bara lite impro?

Bra filmer. Du är duktig och talangfull. Få som är det, du har tur! Dock otur att du föddes som pakistanier och bor i Sverige, då får man inget annat göra än att ha städjobb och titta ner i marken, annars sticker det i ögonen på oss.

Här med får du lite mer stöd från Malmö. Kändes som min plikt att ge dig det, trots att jag knappt skriver här längre. Känner dock att du redan hajjat galoppen för hur folk fungerar och behöver inte kommentera detta vidare :)

Stå på dig!

Tack før ditt stød det uppskattas høgt!!
Det ær synd att de flesta svenskar tænker så måste jag sæga!
men det e lungt jag e hær før att spræcka bubblan som de flesta lever i!:tummenupp

Last edited:

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Hoj
Yamaha
coolt, jag vill se mer :)
Vad var det för låt ? Jag kanske ska va med i uppföljaren, så är det ännu fler som retar sig ;) Är man kvalificerad om man kör i adidasjacka och mattsvart hjälm med spegelvisir ?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Åker eventuellt ner till malmö i juli, får man så är jag gärna med på filmen :)

pakisalim

Pakisalim
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
1999 Suzuki Sv 650s Såld
coolt, jag vill se mer :)
Vad var det för låt ? Jag kanske ska va med i uppföljaren, så är det ännu fler som retar sig ;) Är man kvalificerad om man kör i adidasjacka och mattsvart hjälm med spegelvisir ?

Det ær redan filmat o klart jag ska bara redigera nu men ær på semester just nu :)

Nice den där ser ut att kunna blir riktigt bra. :tummenupp

Thanx :)

Tack!
Filmningen är ju grym!

Jag skulle gærna vilja jobba med något sånt om jag fick en chans o dærfør kommer jag i fortsættningen æven tænka mig att kunna filma andras fordon!
Är ute efter samma stuk på min video fast med lite stunts/högfart osv.

Hade varit grymt om man kunde få dig att göra den :p

Last edited:

creare

Guest
Sköna videos! Jag gillar att du har ett beat från Noodles hehe. Köpte du ett beat av han eller är det bara rippat från youtube? Hursom passade beatet skitbra.
Snyggt jobbat!

Kneedrag

Guest
Både gillar och dissar filmerna. Gillar hur du klippt till dem med text o allt. Dissar gangster wannabe atityden och för mycket bilar. Jag vill se snygga hojar och lite hojsnack. Tack. Kolla Rollers Rullar. Spontant och kul.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024