OT : Kvinnan disponerar underhållet enligt sina prioriteringar. Har hon fucked upp prioritieringar, blir pengarna disponerade därefter.
Annars skulle det aldrig någonsin falla mig in att ställa mina passioner åt sidan för någon annan. Det viktiga är att man redan från början gör ALLT klart. Dvs jag lägger INTE av med hojåkningen, jag minskar INTE på utgifter som är associerade till det, jag prioriterar INTE nytt kök osv. Passar det inte, lika bra att gå skilda vägar direkt.
Problemet dyker ändå upp senare som ett brev på posten..trots att man varit mycket renhårig. Kvinnor ÄLSKAR nämligen att ta en man som inte passar de och GÖRA OM honom. Alltså varför inte leta upp någon som passar och liksom vara nöjd utan istället leta upp en motsats och sedan sätta igång något jävla make over projekt (som i de flesta fall är dömt att misslyckas) ???
De skaffar en egotrippad och omogen strulputte (som jag t ex) och sedan lägger ner en jävla massa energi på att liksom...forma om honom till en väluppfostrat toffel med "rätt" prioriteringar och när han efter årtiondens fruktlösa försök fortfarande glatt köper ännu en literhoj och en totalt opraktisk konservburk till bil "för den är kul att sladda med" så ojar de sig och sliter sitt hår i förtvivlan samt släpar stackars killen till en familjeterapeut...där han stammar ur sig "men...men..men jag sa ju att jag aldrig skulle ändra mig ju..."
Jag kommer aldrig förstå mig på kvinnor alltså.