Myterna FRIHET och BRUDAR

dizzy

Var är min rotorhoj?
Gick med
30 May 2008
Ort
Tokholm
Hoj
Trajja TT600 -02
Den är fortfarande lika bra som då man läste den första gången.:tummenupp:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

Rocklets

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2009
Ort
Timrå
Hoj
Förr: KTM 640SM, ZX9 R 2001 Nu: Hojlös
undar om det inte var just därför jag bestämde mig att mot omgivningens bättre vetande skaffa det där hutlöst dyra "30 års kris lappen"? MEN FAN SÅ NÖJD JAG ÄR MED LAPPEN I NÄVEN!
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
hehe,ja när jag läst detta underhållande stycke känner jag mig extra tjejig faktiskt som slipper indentifiera mig med med fröken spackel:D Jag är helt klart tjusig som jag är.Med hjälm på om inget annat.Nu finns det som sagt killar som inte gillar ens likvärdiga intresse heller i den grad. Jag byter gärna -laga-mat-vid-spisen- för att gå ut i garaget och skita ner mig. Sitta på bönpallen och boosta manligt ego hade inte vart min grej heller,känslan är likt..*gääääääsp* Ska jag bönpalla så ska det vara bakpå nån som faktiskt vet att han är kille.(det är minsann manligt) Annars kör jag helst själv.
Hade jag fått barn så hade jag definitivt inte tagit att bli förpassad till hemmet och sagt till min kille "oooh ja-ut och åk,det är så roligt,jag stannar hemma med lillen*leeeer*" Eller Hojen ger du blanka FAN i!!GLÖM DET! Skulle aldrig ge upp mitt mc-intresse som tjej för det utan då hade man minsann fått splitta å dela dagar,föräldrarledighet,barnvakt osv blabla. Finns som sagt en heeelt annan sida av detta ämne=P Självklart förstår jag att tråden inte syftar till det men endå. Men när jag läser de flesta inlägg låter det näst intill gravlikt tragist.En del verkligen dystert liv..? Till och med som tjej blir man ju nästan avskräckt från förhållande!
Helt klart rolig läsning och tyvärr en hel del sanning=P
 

Millejan

My ambitios weight more than my talent..
Gick med
3 Oct 2009
Ort
Linköping
Hoj
Mille factory 04, R6-04 banhoj, Zx9r-00 såld
Man undrar hur vanligt det är med ett omvändt förhållande där bruden är en hojbrud???
 

R5+1

Guest
Det är jobbigt att vara tjej och hojägare/-förare när killen inte kör själv. Ofelbart blir han grinig emellanåt för att han ser sin manlighet hotad. Eller nåt. Ursäkter man inte bett om och särskilt om hans polare säger nåt som kan tolkas som en pik gällande den frånvarande manligheten. :mad: :huvet
Nä du, din lata jävla skit-Gud, dra stortummen ur gammelarslet och skicka mig en man som är karl för sin hatt!! Som kan va sig själv trots att jag fortsätter vara den jag var när vi träffades!
 

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Ort
Arboga
Hoj
Triumph street triple -11
stackars kille må jag säga :va

vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

åååhåhå! du den blir allt en svår nöt att knäcka för den egenkäre!
:D
spännande att läsa svaren om du får några.

"stackars kille"?..tjaa i de fallen är det precis som stackars tjej omvänt.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Det är jobbigt att vara tjej och hojägare/-förare när killen inte kör själv. Ofelbart blir han grinig emellanåt för att han ser sin manlighet hotad. Eller nåt. Ursäkter man inte bett om och särskilt om hans polare säger nåt som kan tolkas som en pik gällande den frånvarande manligheten. :mad: :huvet
Nä du, din lata jävla skit-Gud, dra stortummen ur gammelarslet och skicka mig en man som är karl för sin hatt!! Som kan va sig själv trots att jag fortsätter vara den jag var när vi träffades!

Kan man ju lösa hyfsat enkelt: Skaffa handledarbevis, stick ut och övningskör med killen så att han också får kort. ;)

Vissa intressen är bra att dela. Andra spelar mindre roll.
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen, Storleken på hojen eller storleken på musklerna?
Haha beror väl helt på vad det är för tjej, inte alla tjejer som gillar stora muskler heller. De flesta gillar nog mer en kille som ser fräsch och vältränad ut inte ngt svällande muskelberg... Storleken på hojen spelar nog bara roll i ytterst få fall, många ser nog hellre att man är utan.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Man undrar hur vanligt det är med ett omvändt förhållande där bruden är en hojbrud???

Been there.
Är inte den andre intresserad så går det knappast påtvinga en hobby, trots enligt alla trixs. :död

stackars kille må jag säga :va

vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

? Maybe, neither.
Hojar rostar, muskler förtinar.
Personlighet består. :fakta
 
Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
stackars kille må jag säga :va

vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

åååhåhå! du den blir allt en svår nöt att knäcka för den egenkäre!
:D
spännande att läsa svaren om du får några.

"stackars kille"?..tjaa i de fallen är det precis som stackars tjej omvänt.
hahaha får hoppas på flera svar :tummenupp
själv är ju bristen på kubiken och storleken en varning att sticka till gymet vilket man gör nu, hej svejs!
Haha beror väl helt på vad det är för tjej, inte alla tjejer som gillar stora muskler heller. De flesta gillar nog mer en kille som ser fräsch och vältränad ut inte ngt svällande muskelberg... Storleken på hojen spelar nog bara roll i ytterst få fall, många ser nog hellre att man är utan.
Vem gillar inte maffiga män! :tummenupp
förutom vi män då :va
Been there.
Är inte den andre intresserad så går det knappast påtvinga en hobby, trots enligt alla trixs. :död



? Maybe, neither.
Hojar rostar, muskler förtinar.
Personlighet består. :fakta
så sant så :tuttar

fler svar!:tuttar
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top