Provade nyligen raktionen med att "" kanske dags att sälja hojarna nu "" svaret blev bara ett rungande NEJ, aldrig....det gillar jag
den är vågad
Provade nyligen raktionen med att "" kanske dags att sälja hojarna nu "" svaret blev bara ett rungande NEJ, aldrig....det gillar jag
Man undrar hur vanligt det är med ett omvändt förhållande där bruden är en hojbrud???
stackars kille må jag säga
vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?
Det är jobbigt att vara tjej och hojägare/-förare när killen inte kör själv. Ofelbart blir han grinig emellanåt för att han ser sin manlighet hotad. Eller nåt. Ursäkter man inte bett om och särskilt om hans polare säger nåt som kan tolkas som en pik gällande den frånvarande manligheten.
Nä du, din lata jävla skit-Gud, dra stortummen ur gammelarslet och skicka mig en man som är karl för sin hatt!! Som kan va sig själv trots att jag fortsätter vara den jag var när vi träffades!
Haha beror väl helt på vad det är för tjej, inte alla tjejer som gillar stora muskler heller. De flesta gillar nog mer en kille som ser fräsch och vältränad ut inte ngt svällande muskelberg... Storleken på hojen spelar nog bara roll i ytterst få fall, många ser nog hellre att man är utan.vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen, Storleken på hojen eller storleken på musklerna?
Man undrar hur vanligt det är med ett omvändt förhållande där bruden är en hojbrud???
hahaha får hoppas på flera svaråååhåhå! du den blir allt en svår nöt att knäcka för den egenkäre!
spännande att läsa svaren om du får några.
"stackars kille"?..tjaa i de fallen är det precis som stackars tjej omvänt.
Vem gillar inte maffiga män!Haha beror väl helt på vad det är för tjej, inte alla tjejer som gillar stora muskler heller. De flesta gillar nog mer en kille som ser fräsch och vältränad ut inte ngt svällande muskelberg... Storleken på hojen spelar nog bara roll i ytterst få fall, många ser nog hellre att man är utan.
så sant såBeen there.
Är inte den andre intresserad så går det knappast påtvinga en hobby, trots enligt alla trixs.
? Maybe, neither.
Hojar rostar, muskler förtinar.
Personlighet består.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|