Richthofen
_-//Richthofen\\-_
det var ett väldigt tjat om personlighet..
när är det dags för tjejerna som inte söker en gloria att träda fram?
Madonna har spenderat några timmar på gymet
Intressant läsning!
Själv söker jag en go kille som har genuint hoj intresse samt egen mc .Å det är inte det lättaste i stockholm.Alltid är det något som är fel.
Föresten vi kanske skulle göra en dejtingsida här på sporthojs sidan så kanske vi fick några som passa för varandra.
Men stumpan, hittar du inte det där på sporthoj, så är det nog kravlistan du ska se över, det är inte killarna det är fel på!
SH är ju som en godisbutik för en singeltjej! Finns nåt för alla smaker!
(Nej, jag tänker inte smaka, det var bara en observation jag gjort.)
Men stumpan, hittar du inte det där på sporthoj, så är det nog kravlistan du ska se över, det är inte killarna det är fel på!
SH är ju som en godisbutik för en singeltjej! Finns nåt för alla smaker!
(Nej, jag tänker inte smaka, det var bara en observation jag gjort.)
För att vara riktigt attraktiv som giftasmaterial gäller det att inte vara ytlig och utssendefixerad. Nej det gäller att se till dina mer bestående och oförgängliga egenskaper. Historiskt är det framförallt två personliga egenskaper som är viktiga för att du ska bedömas bli en bra far:Mycket smet och ett fräsigt efternamn med adlig klang, bara att kolla i bröllopsannonserna.
Mycket bestående värden som tom kan behållas efter skilsmässan.
åh joh, alla vet att vi killar som kör hoj är helt pantade å så är det...
men vafan tänkte min blivande på dåra? jag har varken smet eller häftigt efternamn, å jag är rätt puckad också..
hahaha roligt o se att de e männen som blir utnyttjade
som vanligt då, vi förväntas betala för dem på krogen, restaurangen biobesöket osv... vi är utnyttjade de går för att vi tror att vi "kanske får borra" senare.. men ikke.,
fan du verkar rätt jävla deprimerad
hur behandlar de motsatta könet dig igentligen ?
männen e offrerna inte kvinnorna!
när en brud vill ha en drink på krogen å jag säger köp en själv å dem blir sura.. då är de fan utnyttjande på högnivå de kör på oss killar.
de tar ju aldrig med sig mer än 300:- för inträde å kanske taxi hem lixom
medans männen har enog för att supa ner ett hel pluton
som vanligt då, vi förväntas betala för dem på krogen, restaurangen biobesöket osv... vi är utnyttjade de går för att vi tror att vi "kanske får borra" senare.. men ikke.,
Du har nog träffat fel tjejer hör jag det.
Man ska aldrig ta något för givet inte ens som tjej. Det är ju det bästa som finns att chocka killar med att bjuda, blir så mycket trevligare i slutändan.
Blir Chockad bara av att höra att det finns cheyor som vill/kan tänka sig att bjuda....
( Ingeting i Livet är gratis... )
Blir Chockad bara av att höra att det finns cheyor som vill/kan tänka sig att bjuda....
( Ingeting i Livet är gratis... )
Jag betalar för mig själv och gillar att bjuda. Jag ogillar tanken på att nån ska tro att en drink/bio/middag är en investering i mig.
Det skulle dock säkert vara billigare att vara en annan sorts tjej.
Tack men ....Jag tycker synd om dig om du tror att det är så. Finns massor med gratissaker.
det var ett väldigt tjat om personlighet..
Tack men ....
Nee Inte är det synd om mig,,, Jag kom på att det finns gratisaker oxå : Luft Tex.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|