Myterna FRIHET och BRUDAR

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
stackars kille må jag säga :va

vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

För att vara riktigt attraktiv som giftasmaterial gäller det att inte vara ytlig och utssendefixerad. Nej det gäller att se till dina mer bestående och oförgängliga egenskaper. Historiskt är det framförallt två personliga egenskaper som är viktiga för att du ska bedömas bli en bra far:Mycket smet och ett fräsigt efternamn med adlig klang, bara att kolla i bröllopsannonserna.
Mycket bestående värden som tom kan behållas efter skilsmässan.

...Hojar rostar, muskler förtinar.
Personlighet består. :fakta

Heelt rätt min hoj rostar alla.

Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Storleken på familjejuvelerna.. :fakta
:fakta
För att vara riktigt attraktiv som giftasmaterial gäller det att inte vara ytlig och utssendefixerad. Nej det gäller att se till dina mer bestående och oförgängliga egenskaper. Historiskt är det framförallt två personliga egenskaper som är viktiga för att du ska bedömas bli en bra far:Mycket smet och ett fräsigt efternamn med adlig klang, bara att kolla i bröllopsannonserna.
Mycket bestående värden som tom kan behållas efter skilsmässan.

Heelt rätt min hoj rostar alla.
menade inte på de sättet:)
menade om de var dom 2 grejorna, vad hade dom föredragit?

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
stackars kille må jag säga :va

vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen,
Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

Bara drällde in svar Anndreeaas,tänk att min kvinnliga intuTTItion svek mig!=P

Relativt beror väl frågan på vad man har att jämföra med. En slö 125a mot uppblåsta muskler utan innehåll ex? = ingen av dem (måste jag välja så tar jag 125an) =P

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
me_1212326832_motivational_sportsbike.jpg

R5+1

Guest
vad tror ni tjejerna föredrar mest igentligen, Storleken på hojen eller storleken på musklerna?

Stora muskler är hårda att krama. :näsblod
Stor hoj för en oinvigd brukar betyda alla sporthojar. Tänk er själva att va en liten tjej som har träffat en spännande kille som kör hoj. När hon ska åka med för första gången stannar hon upp och stirrar förskräckt på bönpallen. Han får här insikt om att han tänker sätta denna förskrämda lilla varelse på plastraketens högsta punkt! :3freak

Så är inte tjejen lite inläst på vad storleken kan betyda i form av kubik kommer denna inte alls imponera. Se i stället till att ha en cool färg på bågen eller nåt. Och ha alltid på dig skinnstället så ser du krallig ut ändå! :tummenupp

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Stor hoj för en oinvigd brukar betyda alla sporthojar. Tänk er själva att va en liten tjej som har träffat en spännande kille som kör hoj. När hon ska åka med för första gången stannar hon upp och stirrar förskräckt på bönpallen. Han får här insikt om att han tänker sätta denna förskrämda lilla varelse på plastraketens högsta punkt! :3freak

Så är inte tjejen lite inläst på vad storleken kan betyda i form av kubik kommer denna inte alls imponera. Se i stället till att ha en cool färg på bågen eller nåt. Och ha alltid på dig skinnstället så ser du krallig ut ändå! :tummenupp

behöver inget skinnställ/mc jacka för o se biffig ut :yoparty

Däremot lacka om hojen bör göra susen! :tuttar

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
muskler kommer först kvinna! :arsele

:finger NAAAAAJ...inte först men har han hjärna och kan hångla så är det ju inte fel med lite muckler...men för mycket då blir det bara löjligt. Man vill ju inte att han ska se ut som han fortfarande har skinstället på sig när han tar av det liksom.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
:finger NAAAAAJ...inte först men har han hjärna och kan hångla så är det ju inte fel med lite muckler...men för mycket då blir det bara löjligt. Man vill ju inte att han ska se ut som han fortfarande har skinstället på sig när han tar av det liksom.

mjo, en biffig arnold schzwarxrshcegeneger på en 125a ser ju löjligt ut,

Men vältränad och bra tung teknik verkar vara enog för flesta blondiner! :tummenupp

blir att träna på teorin på beachen imorgon! :pussa

har dock en grej för brunetter!:tuttar

payton

payton
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
z750s kawasaki 2006
Intressant läsning!
Själv söker jag en go kille som har genuint hoj intresse samt egen mc .Å det är inte det lättaste i stockholm.Alltid är det något som är fel.
Föresten vi kanske skulle göra en dejtingsida här på sporthojs sidan så kanske vi fick några som passa för varandra.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Intressant läsning!
Själv söker jag en go kille som har genuint hoj intresse samt egen mc .Å det är inte det lättaste i stockholm.Alltid är det något som är fel.
Föresten vi kanske skulle göra en dejtingsida här på sporthojs sidan så kanske vi fick några som passa för varandra.

Dejtingtråd

Min till synes största muskel sitter bakom naveln, och inte är den hård!! :rolleyes:

Last edited:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Dejtingtråd

Min till synes största muskel sitter bakom naveln, och inte är den hård!! :rolleyes:

Kärleksfixartråden ligger ju under Apstolls avdelning. Om jag inte misstar mig så är de från Borås. Kanske skulle ha en sån tråd i varje lokal del av forumet. :rolleyes:

Är gul en tillräckligt cool färg på bågen för dig? Fast eftersom du är inläst så kanske det behövs mer än färg? ;)

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...