Och varför måste man ligga bakom en bil som sprätter grus, tuta på den och bli arg? Så att man ska kunna bli duschad i solarvätska och bli ännu argare? Så att man börjar spotta, fräsa och hytta med näven? Så att man till slut blir så arg att man börjar fundera på att sparka av backspeglar?
Ursäkta mig, men jag tycker att du betedde dig helpuckat. Det här känns som en solklart fall av prestigeförlust och sårad stolthet. Väx upp, släpp bilen och kör vidare. Det är ingen förlust.
Här på forumet hetsas det enormt mot bilster som gör minsta misstag och det ska sparkas av backspeglar, dörrar ska sparkas in, det ska tas regnummer så att man kan åka hem till folk mitt i natten och repa deras bilar, hojar ska beväpnas med fjäderbatonger (!!!), o s v. Det här med avsparkade backspeglar börjar bli som jeansvästar, en statussymbol. Varje hojåkare av rang ska ha minst en eller ett par avsparkade backspeglar på sin meritlista. Tongångarna här på forumet är emellanåt rent läskiga. Hade det varit barn eller tonåringar som diskuterat hade man kanske tänk "ja, ja, de växer också upp en dag", men nu är det ju vuxna som sitter här och diskuterar.