Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln
Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln
Det är ju "framgaffeln" som är det snygga på den hojen.
Är man inte bäst på någonting så uppfinner man en egen klass/standard. (USA i ett nötskal)
Visst är Destroyern snabb, till och med snabbast, men motorn i sig är ju på inga sätt överlägsen konkurransen.
Skulle andra tillverkare börja stoppa sina motorer i dragrace chassin och dreva för acceleration så skulle den nog inte vara snabbast så länge.
Dom andra tillverkarna tycker att man ska kunna svänga också, så dom gör upp på krokig bana.
smaken är som baken, delad.
Hojen var rätt så snygg, speciellt röven. Men hur tänkte de med framgaffeln
V-rod är väl ingen dragrace-klass?
Klassen V-rodden tävlar i är ju en egen serie med reglementet skrivet efter V-roddens specifikationer.
Klassen är väl säkert öppen för alla med rätt cylindervolym, tvåcylindriga V motorer med rätt gradantal mellan cylindrarna tillverkade i Milawaukee efter ett visst datum, det förändrar ju inte att det är en klass för enbart V-rodar.....
När Aprilia släppte bilderna på SXV550 så tyckte jag att framförallt designen på hojen va överjävlig Lätt snyggaste motarden fortfarande!
Du menar precist och exakt på samma sätt som i jänkarnas dirttrack-reglemente!
Han va nog inte alls ironisk när han skrev det
När jag för första gången fick se Guzzis MGS-01 Corsa i verkligheten, var väl senast.
När jag för första gången fick se Guzzis MGS-01 Corsa i verkligheten, var väl senast.
Korrekt. Jag var inte alls ironisk. TESIns främsta fördel är ju framändan. Skitsnyggt, resten av hojen når inte upp i smma klass.Han va nog inte alls ironisk när han skrev det
Klassen V-rodden tävlar i är ju en egen serie med reglementet skrivet efter V-roddens specifikationer.
Klassen är väl säkert öppen för alla med rätt cylindervolym, tvåcylindriga V motorer med rätt gradantal mellan cylindrarna tillverkade i Milawaukee efter ett visst datum, det förändrar ju inte att det är en klass för enbart V-rodar.....
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|