jeg håper å tror navstyrning kan bli en stor hitt
Det har ju funnits länge. Det borde redan ha slagit. Det kommer säkert att finnas kvar på ett fåtal exklusiva hojar, men knappast mer.
jeg håper å tror navstyrning kan bli en stor hitt
Ursäkta min dumhet, men skämtar du nu? Har Surzuki kommit med något nytt? Anti Dive trodde jag var något dumt man höll på med på 80-talet, det sög ordentligt faktiskt.
Headup display i kåpglaset..säkerhetsbälte...airbag...inbyggd gps i tanken..eldrift...stödhjul..kaffebryggare...microvågs ugn ..övervaknings kamera direkt kopplad till kiruna via modem ..
Det har ju funnits sådana både från Italien och Japan och de har ju inte gjort succé precis......tror navstyrning kan bli en stor hitt
Har ju funnits hos BMW i ett antal år
Eller som när Honda installerade ABS så blev det hallelulja tros att BMW haft det i 20 år.
Annars tror jag på knacksensor...
Eller som när Honda installerade ABS så blev det hallelulja tros att BMW haft det i 20 år.
Annars tror jag på knacksensor, Xenonljus och automatisk återgående blikers.
Finns givetvis redan men tror att det kan komma på bred front.
Hur ser det ut för direktinsprutning på hojmotorer? Tycker inte man hört nåt om det.
Jag skulle vilja ha elektronisk upp/nedfällning av stödet, speciellt eftersom min nedfällarpinne har gått av.
Annars tror jag på knacksensor, Xenonljus och automatisk återgående blikers.
Finns givetvis redan men tror att det kan komma på bred front.
Fast BMW´s variant på anti dive-gaffel är lätt speciell och varför har inte deras nya fullblodsracer en sådan om den nu är så jäkla bra?
Ja just det, det fick jag! Satt på möte så jag tänkte svara senare. Blev riktigt åksugen när jag såg slingan!
Edit: jag hoppas på ett system för bakhjulsåka
Starkare och snålare bensinmotorer på mc lockar inte menar du?Kanske kommer när dieselhojar slår igenom...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|