Ricken
Gudomlig sporthojare
Vart har du fått ifrån att medvetandet består av energi?Men var har du fått det ifrån att elektricitet skulle vara liktydigt med medvetande?
Vart har du fått ifrån att medvetandet består av energi?Men var har du fått det ifrån att elektricitet skulle vara liktydigt med medvetande?
Men jösses vilket rödvins-svammel!Kan du bevisa ditt medvetna Jag, fysiskt?
Nej...men ändå har du ett medvetande...men det är andligt, består av den andliga energin!
(Medvetandet är själens eviga perceptionsförmåga! Endast själen som kan vara medveten!)
Smartman, nu får du ta och ge dig! Sluta pracka på andra din tro!
Sverige är ett fritt land, du får tro på precis vad du vill, jag tror på vad jag vill (Big Bang).
Vart har du fått ifrån att medvetandet består av energi?
Har man inte rätt att informera i detta land?
Sedan om du inte vill ta till dig informationen, det däremot är helt upp till dig!
Men rätten att informera, den kan du inte inskränka!
...
Hörru Smartman, är det din Gud som har skapat dom där tokarna?
Du representerar kristendomens motsvarighet till denna bakåtsträvande religiösa och represiva rörelse.
Har man inte rätt att informera i detta land?!
Men var har du fått det ifrån att elektricitet skulle vara liktydigt med medvetande?
Kan du bevisa ditt medvetna Jag, fysiskt?
Måste man inte ha något att informera innan man informerar?
Information = fakta och du har inte ett ord fakta i dina utlägg, eller?
Det står på den wiki-sidan som du själv hänvisade till. Medvetandet läser man av med EEG. Bevis på papper så att säga.
Nu sitter du ju inte här bredvid mig men jag är rätt säker på att det faktum att jag skriver detta bevisar (fysiskt) mitt medvetande. Bevis på din skärm just nu så att säga.
Dessutom är du en rätt stor loser som hela tiden kräver att alla ska bevisa en massa när du själv ännu så länge inte bevisat ett skit för nån.
.
Medvetandet kan endast bevisas med andliga metoder, då medvetandet är andens perceptionsförmåga!
Är det inte fakta att exempelvis ingenting kan ske i en icke-tid?
Så då har vi ju inget medvetande.Är det inte fakta att exempelvis ingenting kan ske i en icke-tid?
Det är inte den medvetna energin per se man läser av, utan dess verkningar!
Man kan överhuvudtaget inte fysiskt bevisa sitt medvetna eviga Jag!
Eftersom medvetandet inte består av materia, inte kan lokaliseras eller kvantifieras, så kan man inte fysiskt bevisa det!
Medvetandet kan endast bevisas med andliga metoder, då medvetandet är andens perceptionsförmåga!
´Smartman, visste Ni att 2+2=5?
'im so fast, that wen switched the lights off in my bedroom to sleep, i was in bed before the room was dark'
My way of joking is to tell the truth. That's the funniest joke in the world.
hahah...e d oxå en av muhammeds ciat ?
för d var d jag menade...tänkte du skulle uppskata fler citat från 'fjärilen'
btw...gbg is the shit...wipa tåren som rinner ner från din kind
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|