TinaTjejen
long time, no see
bra snygga är de iaf...
philsson skrev:Provade ett i Nässjö st 52 för att sedan beställa från FC-Moto men det jag fick hem var gnuttan större än det jag provade i butik trots samma storlek på papperet, kan hända att jag inbillar mig ifs. Mycket fina ställ. Köp!.
medelmåttet är nog Feta i tyskland så har de "samma" storlek för att åtminstonde få behålla lite av självförtroendetKenya skrev:fick mitt idag! Sítter också kanon, men jag tyckte också att det satt lite lösare
Dessutom va knäppníngen olika mot de ja prova i Sverige.
Men allt va kanon. Rekomenderar också FC-MOTO.de
-PLM- skrev:Vad borde passa mig på 186/80kg vad gäller Berik? Dainese 52 passar mig fint på längden. Berik och Arlen Ness är ju rätt lika i design, är deras storlekar likvärdiga också?
-PLM- skrev:Jag har 33/34 i midjan, tack för tipsen! Hur lång är du? Jag är ju rätt lång, så de kanske är korta i grenen?
Steinmeister skrev:Nu väcker jag denna tråden
Är i tagen at köpa ett Berik http://shop3.webmailer.de/isroot/ePages/Images/34311/34311-3039187.jpg
Så nu undrar jag vart fan dom säljer dom i Sverige så man kan prova storlek. Mina mått är 192cm 85kg 33-34 midja = lång och smal, vilken storlek passar tror ni som köpt dom?
Torlejf skrev:Om man väljer att man ska betala vid leverans, vill dom då ha Euro eller kronor?
Mvh. David.
Classeboy skrev:Beställde ett Alpinestars GPU den 12 Januari å de har inte kommit än =(
Efter jag mailat till dem tre ggr svarade dem till slut att de väntade få in dem förra veckan så de borde ju komma snart =)
MVH
Who'sYourDaddy skrev:Jag hade lite mer flyt. Beställde i helgen och fick paketet för en halvtimme sedan. 48 timmar efter de skickade det.
Steinmeister skrev:Så nu undrar jag vart fan dom säljer dom i Sverige så man kan prova storlek. Mina mått är 192cm 85kg 33-34 midja = lång och smal, vilken storlek passar tror ni som köpt dom?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|